Bad weather

 
 
Eller badväder kanske man skulle säga. För går jag ut nu så får jag mig en rejäl dusch!! Veliga vädergudar idag minsann. Himlen öppnade sig på min promenix och solen sken när jag var inne på gymmet och tränade. Det borde vara tvärsom lixom. Men man kan inte alltid få som man vill tyvärr. Fick till ett bra ryggpass i alla fall plus axelrehab. :P
 
Nu roar jag mig med att baka inför SM i Athletic Fitness. Och litet roar smått som sagt var. :D Den som är nyfiken kan kika in på min Instagram och se vad jag har för hyss för mig haha. ;) Har i alla fall varit ordning på mig på nätterna för jag har inte tullat på något utav godsakerna. Tre nya recept har jag fått till, och i morgon så tänker jag experimentera lite till.
 
Är det nåt som ni saknar i receptväg?! Hojta gärna till med lite feedback!!

Kommentarer:

1 Carro:

Som sagt hoppas jag att det finns lite gott kvar, även när tävlingarna är slut, vore spännande att smaka, men typiskt nog går min klass ut sist av alla :p

Hoppas på bättre väder imorgon :)

Kram kram

2 Susanne:

Carro - Risken finns att kassan är nedmonterad då. Men jag är jue kvar till sena kvällen ändå och roddar ner allt som vi roddar upp på fredag. Så nånstans i krokarna hittar du mig. :)

Lördag ska visst bli väldigt varm här om dom spått rätt. 29 grader!! Jag kommer väl att smälta bort vid glasväggen där kassan är när solen ligger på. :P

Kraam!!

3 Kaffehörnan:

Vad mums, körde gudarna tvärtomleken

kram

4 Susanne:

Kaffehörnan - Haha ja ingen ordning alls på dom. ;)
Kraam!

5 JUNITJEJ:

De ser goda ut!

6 Susanne:

Junitjej - Ja dom gillades mest utav alla sorterna som jag hade med till AFSM. :)

Kommentera här: