Utsläppt och uppsatt

 
 
Tog tjuren vid hornen och gav mig av ut på en promenix igår kväll. Tänkte att en hel vecka inne i min lya fick räcka, bära eller brista lixom. Snorade väl en hel del och hade inte samma tempo som annars men framåt gick det. ;) Idag så har jag varit ute på ännu en promenix. Där utan linser inne så kunde ha hamnat vart som helst haha. Men kom allt fram till salongen där jag fick mina ögonfransar färgade. Nu ska jag väl komma upp i tid på SM i Västerås. :D Klipper jue några minuter där när jag inte behöver att måla mig. Nu är det dock uppsatt hår och myspys som gäller. Homeland börjar i kväll!! I morgon så är det dags för trappträningen igen och tänkte fira in oktober med ett nytt recept till er. Sen så är det dags att börja att baka inför SM också. Onsdag så kör jag på i gymmet igen tänkte jag. :P
 
Kom hem till ett meddelande också om att jag har vunnit hela 12 böcker!!

Kommentarer:

1 Esmeralda <3:

sv: vad nice! man måste ha kinect isåfall va? :)

2 Susanne:

Esmeralda - Ja du måste ha kinect i så fall. :)

Xbox Fitness kommer att släppas någon gång i december och om du är Xbox Live Gold-medlem så kommer du kunna använda tjänsten gratis och träna under hela 2014. Därefter kommer det att gå över till en prenumerationstjänst och du måste betala pengar för att fortsätta kunna använda Xbox Fitness.

Kommentera här: