Leka doktor

 
 
Ja för hur skulle det se ut om jag vore doktor och skulle skriva ut recept. Så bra som jag är på det med mått och så menar jag. :D Så här kommer ännu ett cirkarecept!! Vet inte hur många varianter som jag gör på dessa proteinbollar, men det är som sagt var en hel del. Just nu så har jag snöat in på onecasein för då så behöver man inte använda sig utav havregryn.
 
1 skopa One Casein cookie dough *
1-2 msk Fitnessguru Almond butter **
1/2 - 1 dl sojamjölk (eller valfri vätska)
mortlade mandlar att rulla det hela i
 
* Byts ut till valfri smak beroende på ** vilket nötsmör eller tjockare vätska som används. För exempel så gjorde jag på One Casein apple pie blandat med egenmixat äppelmos igår. Banan funkar det med eller andra bär och frukter. Det är som sagt var bara fantasin som sätter gränser. Oftast äter jag detta bara som smet, och den är jue godast. Eller hur?! ;)
 
Tränat mig har jag gjort oxå. Blev inte så lång promenix idag som igår. Hade på mig dom nya träningsdojjorna och lyckades jue med att få en vattenblåsa så stor att mina plåster inte räcker till. :P In på gymmet där jag körde rehaben för axlarna som vanligt plus ben. Kanske inte det smartaste när det är trappträning i morgon.

Kommentera här: