Räknar med

att ni kollar eran email från Fitnessguru, där ett utav alla mina recept är med. Det är inte bara på receptsidan som ni hittar dom utan även här på bloggen min. Är just nu fullt upp inför SM i Athletic Fitness i Karlstad nu plus biljettförsäljningen till SM i Bodybuilding i Västerås. Så jag har inte hunnit med att komponera ihop så mycket nytt i experimentväg.
 
Men träningen den tullar jag inte på!! Så igår så blev en promenix plus in på gymmet där det kördes ben plus min axelrehab som vanligt då då. :P Sen ner på stan och nita upp fler affisher inför tävlingen. Det går fort nu så snart så är det den 6 september!! Undrar hur många mer än jag som har suttit och räknat coachband en lördagkväll?! :D
 
Filurade när jag vaknade varför jag hade typ mer träningsvärk i armarna än benen. Men det var för att jag bar hem massor med aloe vera dryck i ett par kilometer. ;) Bra extraträning det för idag så har jag tagit mig en vilodag. Men inte för hjärnan dock med allt planerande. Nu så kommer en polare över så blir att inta soffan istället.

Kommentera här: