Hur gick det här till?!

 
Antal Titel ISBN Pris
1 A Fighter's Heart 9780802143433 107,00 SEK
1 The Fighter's Mind 9780802145017 107,00 SEK
 
Frakt 0,00 SEK
 
Att betala
214,00 SEK

Jag som har köpstopp på böcker!! Borde nog ha ätit lite mer blåbär igår till mina One Whey proteinpannkakor. För detta lilla bäret minskar även risken för minnesförlust. ;) En studie som gjorts på möss visar att blåbär skyddar hjärnan genom att rensa toxiska proteiner som ansamlas där. Japp jag har läst lite igen haha.
 
Jag har även tränat mig som vanligt. Igår blev det rehaben för axlarna som vanligt plus bröst. :P Firade det med att mitt svar på mammografin var: inga tecken på cancer. Inte nog med det medans jag var på gymmet så får jag ett mess om att jag har vunnit en fightertisha. Lycklig tjej!! :D Promenix blev det också, och det ska det bli även idag.

Kommentera här: