Grrr!!

 
De flesta fettförbrännande produkterna är baserade på två typer utav ingredienser: uppiggande och termogena. Uppiggande ämnen är sådana som stimulerar centrala nervsystemet och som får kroppen att producera mer adrenalin och noradrenalin. Termogena ämnen är sådana som ökar kroppens värmeproduktion.
 
Har fått båda omdömena från mina försökskaniner om just oneheat. En del säger att dom "svettas som en gris" och en del säger att dom får extra energi, och att den håller i sig en längre stund. Men nu tänkte jag faktiskt snacka om oneamino. Läste en artikel om att BCAA även spelar en roll i regleringen utav hungerkänslor (öka mättnadskänslorna).
 
Sagt och gjort så shakade jag mig en drink igår kväll. Lite annat än vad många andra intar en lördagskväll kan jag tänka mig. ;) Fast man kunde tro att jag var snurrig för jag glömde att skruva på korken. Så det vart överallt utom i min mun om man säger så haha. Så när jag blev hungrig under natten sippade jag i mig det, och det funkade!!
 
Jag skiter totalt i om det är placebo bara att det funkar!! Tydligen så är det framför allt leucin som har en inverkan på viktiga signalämnen som reglerar hunger och mättnad i hjärnan. För att äta varje natt funkar inte i längden, även om jag kompenserar för det under dagen. :P Värken och vakenheten får jag leva med men man får göra det bästa av situationen.
 
Kanske tur att det även kan minska fettinlagring vid kaloriöverskott. :D

Kommentarer:

1 kaffehörnan:

Underbar pose du har
kram

2 Susanne:

Kaffehörnan - Haha ja jag grrrimarserar, så jag tappade guarden lite där ;) Kraam!

3 kaffehörnan:

Du får hålla stilen haha
kram

4 Susanne:

Kaffehörnan - Ja det var lite för mycket att hålla reda på på samma gång där. All reklam du vet ;) Kraam!

Kommentera här: