Pillar mig i naveln

 
Det låter som att jag ligger i soffan och inte gör ett dugg. :D Men det är det motsatta faktiskt. Har fått en inflammation i naveln som jag måste hålla efter. Är väl från alla mina långa duschar, eller också från träningen när man blir svett. Och jag har väl inte torkat mig ordentligt. Min navel är så liten så den är bara typ ett streck. Skulle aldrig kunna ha en piercing där med ett smycke, för det skulle hänga utanför det haha.
 
Och om jag spinner vidare på det där med vatten då. Så sprider sig mina receptbilder som ringar på vattnet ut i stora vida värden. Jättekul!! Dessa pannkakor gjorda på one pancake fortsätter det jue bara att trilla in likes och receptförfrågningar om. Så jag kan säga att jag testade med att ha i banan och mixad keso denna gången. Plus att jag gjorde en fluff på one casein med chokladsmak. Och lite extra banan on top. :P
 
Läser att man ska äta bara på dagtid för att få ett bättre minne. Om du äter vid tider när du normalt sover kan det skada din förmåga att minnas saker säger forskare enligt Neuroscience. Så det är därför som mitt minne är som det är då då. ;) Jag har i alla fall kommit ihåg att träna mig med promenixer och in på gymmet. Häromdan blev det rygg och idag så blev det ben plus rehab för axlar som vanligt. Och lite mage på det.

Kommentera här: