Störst på kläder

 
Nike har varit ohotad etta som största globala skomärke under många år och nu så har de gått om Adidas även på klädsidan. Ökar mest gör Under Armour. Nike sålde kläder för smått osannolika 72 miljarder kronor!! :O
 
Totalt så växte sportkonfektion globalt med 4,1 procent vilket var klart bättre än året innan då tillväxten bara var 0,9 procent. Asics hade det tungt på klädsidan. Tur att jag hjälper till med alla mina skor då då. :D
 
Fast på bilden så har jag inte något utav nämnda märken. Jag finner mina favoriter här och där. Och på tal om det så måste jag hitta en present till papsen som fyller år snart. Där gäller det storlek XXXL. ;)
 
Tränat mig har jag gjort idag också med en promenix plus in på gymmet där jag körde rehaben för axlarna som vanligt och rygg. I morgon så är det trappträning som står på schemat. :P

Kommentera här: