Trolla bort

 
60 procent utav risets kalorier. Laga till riset med kokosolja och därefter ställ in det i kylen i 12 timmar innan du värmer upp det igen. Men det är viktigt att kyla ner det direkt och att värma upp det dagen efter för att undvika bakterier. Så nu gör jag min risgrynsgröt på det viset. :P
 
Laga kalorissnålt ris
Koka upp vatten och tillsätt 1 tsk kokosolja
Tillsätt därefter 100 gram ris och låt det sjuda i 40 minuter/koka i 20-25
Ja eller vilken mängd som ni vill ha. Men där är mått och tid.
 
Nu så har dagarna sprungit iväg med mig igen. Och det har som vanligt blivit promenixer i väldigt varierande väder. Men det blir aldrig tråkigt minsann, och regnbågen har jag fått sett också. På gymmet såg jag nog inte så mycket. :D Körde rehab för axlarna plus ben. Och det känns!!
 
Banken har fått besök utav mig också. Har jue min reseförsäkring där. Så det blir till att besöka polisen snart för ett pass. Denna donnan ska nog ut och flyga till varmare breddgrader. ;) Och får jag som jag vill så får jag testa på att rida på en kamel. Man ska inte dö nyfiken hihi.
 
Men börjar med ett 25-års kalas i morgon. Så nu så ska jag slå in paket. Och dagen efter ska mitt hår klippas. Ska bli så skönt att förhoppningsvis ha lite koll på lockarna haha. Sen ska jag experimentera med mina nya varor som jag fått hem. Bild hittar ni på min insta: zuzibuz

Kommentera här: