Trettio plus

 
 
Ja nu snackar jag inte min ålder utan värmen i min lägenhet haha. :P Så det blir inte så många recept skapade just nu. Blir inte så mycket gjort överhuvudtaget inomhus. Och när jag gör något så är det kall mat oftast. För att stå vid spisen så smälter man jue. Precis som detta experiment höll på att göra innan jag ens hann att ta ett kort på det. Testar på en ny proteinvariant nu med popcorn. Enkelt och gott som är min melodi!!
 
Vad händers annars då då?! Jag promenixar och tränar som vanligt. Både på gymmet och utomhus. Just nu så är ryggen lite trött på mig. ;) Så det blir till att sitta med min nya målarbok som jag har fastnat för. Lite grejer köper jag allt och inte bara säljer. Snart är dock bokhyllan tom!! (Y) Sen är det dax att dra igång operation försäljning utav cd skivor. 800 stycken närmare bestämt. Undrar vad nästa grej blir som jag hittar på?!
 
För övrigt ska ni veta att det blev skugga idag. Jag som menade mulet. :D

Kommentera här: