We are in business

 
När man hittar sig själv i en utav alla tidningar som man läser. Så det ska allt bli mera utav dessa recept ska ni se. Men det är så mycket annat som händer och fötter just nu. Enda stunden som jag sitter ner på rumpan är väl i mina pärons lanne. :D Det är min outdoortraining just nu!!
 
I huden sitter det många sensoriska celler som har förbindelse med de nervceller som styr musklerna. Genom att banka på skinkorna aktiverar du nervsystemet, så att musklernas sammandragningsreflex förbättras. Det ger fastare former. Slå med öppen hand och var inte rädd att ta i.
 
Bara så att ni vet!! ;) Haha ja det har jag oxå läst i en utav alla dessa hälsotidningar. Har faktiskt hunnit med en rad promenixer och turer till gymmet oxå. Senast idag så fick dom besök utav mig. Annars så är det full rulle med att sälja saker i en fb grupp och fixa med migrationsverket.

Kommentera här: