Minska ditt kroppsfett

 
Med akupressur kan du massera dig själv till bättre blodtillförsel till de inre organen och boosta ämnesomsättningen och tarmfunktionen. Se de fyra punkterna som du rekommenderas att massera dagligen här.
 

De fyra punkterna:

Öronen – tre gånger dagligen bör du lägga tre minuter på att massera dig själv med tre fingrar i öronen. Massagen av den här punkten boostar ämnesomsättningen och kan hjälpa dig att tappa kroppsfett. 

Ansiktet – punkten mellan din näsa och din överläpp bör du massera i fem minuter två gånger dagligen. Det verkar avstressande och hjälper dig att ha fokus på en sund kost. 

Händerna – massera dina händer i fem minuter två gånger dagligen för optimal tarmfunktion. 

Benen – det finns massor av akupressurpunkter på benen, men det finns en enda som ger effekt på hela området. Det är punkten precis under knät. Massera området två gånger dagligen för att få sunda och friska ben, som är redo för att springa eller gå promenader. 

 

Haha ja det enda som jag har tappat i vikt idag är vätska. :P Varmt både inne och ute nu. För att inte tala om vid spisen. Tror nästan att jag höll på att dö värmedöden där. Och trappträning har det jue varit idag också!!

 

Så jag gjorde mig lite glass efter maten för att kyla ner mig. :D Har varit ute på en promenix och hämtat paket från Arnold. Pengarna går jue till välgörenhet. Önskar att tullavgiften gjorde det också. 

 

Igår fick gymmet besök utav mig och i morgon så blir det outdoortraining igen. ;) Håller även på och smaktestar mig igenom alla kycklingkorvar som har kommit. Så grilltajm blir det till (pepsi) max igen.

Kommentera här: