Napercise

 
Ibland är en stunds sömn hälsosammare än träning. I takt med att sömnforskningen går framåt så ökar vår medvetenhet kring vikten utav sömn. Ett tecken på att sömnen börjar att få den status som den förtjänar är gympasset: Napercise. :) Den finns på gymkedjan David Lloyd Gyms i Storbritannien. Här erbjuds optimala sömnförutsättningar i form utav ett drömskt bakgrundssound, sköna sängar och optimal temperatur. 
 
Källa: Independent 
 
Själv så skulle jag vilja ha detta utomhusgymmet hemma. Då kunde man jue gå in och ta sig en lur när man vill. :P För övrigt så är det jue dax för massage igen utav min piriformis (ischias som inte vill släppa taget) i morgon på gymmet. Då lär jag inte somna, det är ett som är säkert!! Men det får göra hur ont det vill bara jag blir bra någon gång. Fast det går sakta men säkert (som mina promenixer) åt rätt håll. *peppar peppar*

Kommentera här: