King size bed

 
Sängen är vår kanske mest älskade, uppskattade och behövda möbel. Är nog dax att säga hej då till min säng. Och jag tror att det är den som har gett mig ischias. :P Vågar inte tänka på hur mycket som bor i den. Haha jag är inte själv här med andra ord. ;) Kanske tyngden av allt som fått madrassen att braka ihop, och inte min rumpa. :D Kolla nedan!! *pekar*
 

1 år: Din madrass har 745 615 dammkvalster, vilka ger upphov till cirka 2 000 bajspartiklar.

3 år: Du har sovit i din säng i 7 801 timmar ovanpå 4,5 kilo döda hudceller.

5 år: Din madrass har mer dammkvalster än det finns invånare i Los Angeles (omkring 3,9 miljoner).

8 år: Du skulle kunna fylla mer än tre barnpooler med 795 liter svett.

10 år: Ett tvåårigt barn väger mindre än de 14 kilo hudflagor som nu finns i din madrass.

14 år: Din madrass har nu fler dammkvalster (över 10 miljoner!) än hela New Yorks befolkning, kan fylla fyra badkar med svett och innehåller 1 379 liter död hud (tyngre än två bildäck).

Kommentarer:

1 Jossan:

Inne och vinkar och säger HEEEEJ!!!
kram på dig

2 Susanne:

Heeej! Allt bra med dig?! Kraaam!!

Kommentera här: