Nu reder jag mig...

Mamma ringde å frågade om hon skulle köpa med nåt från affären när hon ändå var där... Jaaa sa jag... *L* all sojamjölk du kan hitta! Å sagt å gjort det gjorde hon... tio paket blev det plus liiite Pepsi Max oxå då... ;) Men mamma flydde ut härifrån fortare än kvickt... *S* jag poppade Timbaland för grannen som klampade nåt så förb... :(

                         image953

Sen bar det av till gymet... Körde axlarna (som vanligt) & bröst & triceps & sittande dip & mage... Gick ganska så bra fast det var varmt där... jäspade ikapp med en annan kille... *S* Vi skyllde på att det var för dåligt med syre där inne... tjötade lite en sväng om väder å vind... Stefan var där oxå så det blev lite mer tjötande... han har jue oxå problems med en axel... Kenneth (PT) kom å tjötade lite han med... man måste jue träna munmusklerna oxå vet ni... ;) Frågade om han inte hade nån mirakelkur åt mig så jag är stooor om en vecka... *L* sen var det liiite poseringsträning oxå... Man har inte roligare än vad man gör sig... Trivs som fisken i vattnet på det gymet!

Efter träningen promenixade jag ner på stan... kikade in på Intersport denna vändan... Hittade en fleecejacka på rea... men när jag står där kommer jag jue på att jag har jue en! *S* En rosa från sats... har jag för mycket kläder nu tro?! Kan jag väl aaaldrig tänka mig... ;) In på Hemköp sen å handlade mat... fick fatt i stooorpack bílliga ägg... *L* Så nu ska det fluffas här!

Kommentarer:

1 Ronja:

Varför ska du vara stor om en vecka? Själv önslar jag att jag kunde bli liten till om 2 veckor... Filmtema på nollesittnigen. Hade lite planer på E.T. eller smurfarna, men jag är ju alldeles för lång för det. *SUCK* Får väl helt enkelt bli Ronja rövardotter ;oP Eller har du något bra förslag?

2 Susanne:

Ronja - Vi skojade jag å Kenneth för att jag får stooorfrämmande... *L*
Ska klura på om jag kommer på nåt bra... *hmm* filmtema borde jag jue kunna som jobbat på Filmstaden... Rosa pantern... ;)

3 Ronja:

Jaaaa! Vilken bra idé! =D Men hur löser jag det med panterdräkt? Har du någon på lager?

4 Susanne:

Ronja - Nej tyvärr... *L* enda jag kommer ihåg som fanns på Filmstaden var Pippi...

5 Ronja:

Men pippi kanske skulle kunna funka? Har du några bra kontakter så man kan få låna den dräkten tror du?

6 Susanne:

Ronja - Den är nog för liten åt dig är jag rädd... får vara väldigt smaaal om man ska få plats i den tyvärr... :( Men annars hade jag nog kunnat fixa det...

7 Ronja:

Ni hade ingen Kling och Klang då? Klangdräkten skulle nog kunna passa mig...
*hehe*

8 Susanne:

Ronja - Vet inte vad som finns riktigt... kan höra med dom när jag ska på bio till veckan... *L*

9 Ronja:

Filmtema-festen är på lördag, så det är lite brådis

10 Susanne:

Ronja - Oki... *L* ska på bio på tisdag!

11 Ronja:

Oki, vilken film är det som ska granskas då?

12 Susanne:

Ronja - Den jag fick fribiljetter till... *L* Underbar och älskad av alla...

13 Ronja:

Jaha, just ja... Vem får äran att följa med då?

14 Susanne:

Ronja - Det får en av mina tjejkompisar göra som heter Wivianne... *L*

Kommentera här: