Öka öka. . .

                               image2616

Vet inte vart jag ska börja... *L* Men börjar väl med att säga hejsan! Det gjorde Tengen flera gånger till mig idag... Alltid skönt när någon är virrigare än vad jag är... ;) Först hejade han när jag kom in på gymet... Sen går han förbi mig och hejar igen... Då har han glömt att vi nyss hade hejat på varandra... Retades med mig att jag var förnäm som inte hejar... Sen när vi möttes inne på gymet hejade vi varje gång... *S* Folk trodde väl vi gått och blivit tossiga! Var nog därför som jag satte PB med två extra plattor i sittande dips... Verkar inte ha fått något mer ont än vanligt heller nu efteråt... *peppar peppar* Brukar känna av nerven i armbågen annars... Körde även axlar & rygg & triceps & en benövning... :P

Kommentarer:

1 jossan:

Härligt tjejen med pb, grymma du;P

2 Susanne:

jossan - Var jue tvungen att impa på grabben vettu väl... ;P

3 jossan:

Thats my girl=)

4 Susanne:

jossan - Borde nog köra med en kille jag så jag tuffade till mig lite mer... :D

5 jossan:

Ja med=) Jag och pojkvännen är totalt olika i tränings sätt så vi kan absolut inte köra ihop, jag är rapp och kvick och han är en "kapa poffe" (smeknamn som jag har på honom, betyder att han är oerhört långsam, thi hi)

6 Susanne:

jossan - Är det norrlänska eller?! *S* Jag kör jue i regel alltid solo annars jag... Gillar jue att sköta mig själv... Å sen har jag jue nästan inga polare som tränar heller... Kan nog vara det... ;)

7 Clara:

Gött jobbat hörru'! rygg (och baksida axlar) för mej med igår!... Kör också alltid (nästan) solo, har funkat bra, men hade vart kul med ngn som kunde passa och peppa en lite extra ibland...

8 Carina:

Jasså pb, jättebra gjort, dom kan göra under dom där grabbarna ibland utan att dom vet de *L* hoppas du inte har för mycket värk idag utan de är bara träningsvärk är ju en helt annan sak

9 Susanne:

Clara - Ja ibland skulle det allt vara bra verkar det som... *L* Man tar i lite extra oxå när någon har koll på en... ;) Annars är jag mycket av en ensamvarg på gymet...

10 Susanne:

Carina - Tack! *L* Det verkar att ha gått bra... Kanske för att jag ändrade grepp lite... Annars är dips svårt med axeln... Jag är öm men inte mer än vanligt tror jag... Nu ska jag testa det oftare så får vi se... :P

Kommentera här: