. . . - - - . . .

                                  image2176

               
     
                  

Det ser ut som att jag har mord i blicken när jag tittar på min mobiltelefon... *S* Den strejkade när jag skulle skicka bilder till Carina... Tjänsten ej åtkomlig stod det stup i kvarten... Eller så helt plötsligt så var formatet för stort på bilderna... *morr* Helt klart dax att köpa sig en ny! Som ni kan se så var det inte alls många själar på gymet... Har nyårslöftarna redan gett upp efter 14 dar lixom?! Snabbt jobbat måste jag säga...
Började jue med min fluffgröt en stund innan jag promenixade iväg till gymet... Man måste jue ha energi när man ska lyfta tungt... ;) Kom på att jag ska jue räkna ihop den totala vikten oxå... *noterar* Ser ni min fina pygmépall jag använder mig av... *L* Den är bra att stå på när man inte når överallt... Fast nu har jag lärt mig att klättra på maskinerna... Annars kan ni väl ta och ge mig ett handtag?! ;) (nu var jag väl vitsig)
När jag kom hem blev det jue en salig röra igen... *S* Elementet agerar hållare åt purjolöken ser jag... Rörde jue till det i min wokpanna igen oxå då... Sen som den optimist jag är trodde jag bunken jag hällde upp resterna i skulle räcka till... :P Nåt som inte räcker till snart är min garderob... *hmm* Vad tror ni... kanske dax att panta alla kassarna nu... :D

Kommentarer:

1 Bille /Mjölksyra:

Där är dom ju gojibären! ser goda ut!

2 Carina:

Tog bort statistiken för folk retar väl sig på det oxå, hur mkt pengar man får in, nä du nu e de sängen som gäller för denna kroppen, god natt och sov gott, *kraaaaaam*

3 Susanne:

Bille/Mjölksyra - Dom smakar inte så mycket... Påminner om russin på nåt vis men inte lika söta... Men väldigt nyttiga! :) Synd nog oxå väldigt dyra... :(

4 Bille /Mjölksyra:

men om jag säljer dina speglar till mitt gym så måste du ha fått ihop till 3-4 påsar gojibär ju!? :-)

5 Susanne:

Carina - Men snälla nån har inte folk ett eget liv att ta hand om?! *hmm* Dom muttrar efter andra på bloggar till höger å vänster... Är jue bara att surfa vidare till en blogg man tycker om istället... Svårare är det jue inte... Kan till å med jag som blondin räkna ut... ;) Natti Natti å sov så gott! *kraaaaaam*

6 Susanne:

Bille/Mjölksyra - Ja det blir jue perfekt jue! *L* För enligt sägnen i Kina så håller man sig evigt ung på dessa bär... Det pratas om en ung flicka som slår en gammal gubbe för att han gjort nåt fel... Men det visar sig vara hennes son som inte ätit upp sina bär...

7 Ebba:

Lite pengar lär du ju få ihop när du har pantat flaskorna. Kanske räcker till några gojibär? ;) Haha.

8 Anonym:

jag får säga som min son sa till mig för ngr veckor sedan "Du ser ut som ett troll" . tur att jag ska komma förbi på lördag:)

9 Susanne:

Ebba - Ja där sa du nåt... *S* Jag lär nog få ihop till en påse till för dom pengarna... :P

10 Susanne:

Lia Baeck - Du ska bara veta vad välkommen du är! *L* Har väl mode a la vindrufs/regn där på bilden... Lockar överallt typ... :S

Kommentera här: