Avsnitt 3. . .

                                     image2022

                               
                                         

Som ni kan se så är det den fjärde advent hemma hos den dagville... *S* Tror nog Carina höll på å bryta ihop på mig då när hon fick det mms:et... Så har vi Nalle Puh som torkar i min dusch... Han får jue duschen ute annars han lixom... Å så visar jag Carina att avsnitt 2 är klart... Att disken är avklarad äntligen... Fast nu är det nästan lika mycket igen som väntar på att diskas... *puh* Sen steppades det jue... Gav jue mig själv utegångsförbud... *L* Å till sist bar det av ner i min källare för att tvätta... Tänk er mig där nyvaken med en tvättkorg å inte ett trappräcke så långt ögat kan nå... Kan lugnt säga att jag smyger efter väggarna... ;)

Kommentarer:

1 Ebba:

Verkade ju som en bra dag! =) Väldigt effektiv. Duktig diskat förresten, haha.

2 Carina:

Jag blir så glad när jag kommer in på din blogg, finns alltid nya roliga grejor på din, keep up the good work, följer ju "Susina" noggrant, vill ju inte missa något avsnitt hihi

3 Susanne:

Ebba - Ja, jag fick lite gjort för en gångs skull... *S* Kolla in lixom... allt får inte ens plats i stället!

4 Susanne:

Carina - Tycker om att göra folk glada! *L* Blir väl lugnt en stund nu när jag drar till gymet... Ska vi inte döpa den till Caranne istället?! Låter lite tuffare tycker jag... ;)

5 Anna:

Tuttar blir det - men efter barnafödande. Nå fläsk i läpparna eller extra hår behöver jag inte.. har jag nog av ;)

6 SUSANNE:

Tur att lägenheten under mina grannar står tom och stackars dem som köper den för 1,5 mille.

7 Susanne:

Anna - Å hjärna har du oxå... *L* Men lite hår kan du väl ge mig?! Jag å mitt blonda tunna bebishår... *suck*

8 Susanne:

SUSANNE - Ja att ha dom över sig som jag har än banne mig värre... :( Nästan så dom borde förvarnas dom som tittar på lägenheten... Här är det jue hyreslägenheter som väl är...

9 Zmultron:

Jag är också expert på att få ny disk VÄLDIGT fort. Inge kul det där inte. Nu har jag massor, inte för att jag har ork att diska, skulle kunna mörda för en cigg...stupid stupid me som började röka igen. Detta måste vara som en heroinavtändning av nå slag :P Roliga bilder du har btw *hihi* kraaaam!

10 Sandra:

Oj, dt var ett tag sedan jag var här märker jag... Dt har visst hänt grejor! Riktigt snyggt med ny färg osv! God fortsättning

11 Susanne:

Zmultron - Ja det är som att det bara ramlar ner i diskhon igen från diskstället lixom... *S* Varken jag eller min arm är jue så förtjusta i att diska... Undrar om man kunde få bidrag till en diskmaskin?! ;) Men folk brukar jue sluta med dumheter vid nyår... *L* Börjar du med dina istället du... ;) Bilderna är min såpa till liv... *hihi* Kraaam!!!

12 Susanne:

Sandra - Det är inte så många dagar sen jag bytte till denna designen... *L* Tröttnade på rosa... Den här känns mer vilsam på nåt vis... Så tack... å god fortsättning till dig med!

Kommentera här: