Det är tisdag. . .

                                  image2251

Då kan man jue inte träna heller... *S* Mamma ringde precis när jag höll på och körde ben på gymet... Vad gör du när du flåsar så?! Jag tränar... Men det är jue tisdag då tvättar jue du... Nej det gjorde jag jue i söndags... Nu har jag gjort lilla mamsingen dagvill oxå! ;) Körde annars rehab för min axel & ett par benövningar & rygg... Det är därifrån bilden kommer och enarmsrodden... (kul att lyfta sin egen vikt) Sträckningen i ryggen verkar ha läkt... *puh* Hade jue med mig lite tidningar oxå... Å dom blev så glada så jag fick två tuber med handcreme av dom... Den är jue kanonbra oxå... kul! Bra gick det även att promenixa i halkan... *tummen upp* Nu maaat! :P

                                                      

Kommentarer:

1 Carina:

Då frå ju din mamma ansluta sig till dagvillaklubben hihi, bra att tidningarna kommer till nytta, jag slänger ju mina i pappersåtervinning

2 Susanne:

Carina - Förr fick en kompis dom men han hann aldrig läsa dom... Dom hamnade på Filmstaden... *L* Bättre på gymet där sådana tidningar gillas...
Är nog efter mamma jag har fått det... ;)

3 Jossan:

Gick det bra för dig på gymmet?

4 Susanne:

Jossan - Ja det gick bara bra... *L* Ena ljumsken bråkade lite med mig som vanligt bara...

5 Carina:

Äggkakan har kanske hjälpt dig oxå hihi på träningen

6 Susanne:

Carina - Ja för inte kan det väl vara all tonfisk... ;)

Kommentera här: