Extreme: Skinny celebrity mums. . .

Brittisk dokumentär från 2007. Ständigt bevakade av paparazzi-fotografernas avslöjande linser tar kändismammorna till allt mer chockerande metoder för att gå ner i vikt. Här möter vi stjärnorna som efter sina graviditeter genomgått några av de mest extrema viktminskningarna världen någonsin skådat. Vi möter bland andra Liz Hurley, Angelina Jolie, Madonna, Victoria Beckham och Elle McPherson.

          image2049

Undrar om syrran låter mig kika på det här?! *L* Det går på Kanal5 klockan 16,30... Angelina är otroligt vacker... Men numera alldeles för mager...

Kommentarer:

1 jessica:

hej! jag har lite frågor om din stepmaskin som du har köpt för att förhindra eventuell bortblåsning. jo jag undrar hur länge du brukar köra och om du brukar lyfta hälen när du trampar? jag har en som heter spartacus och är lite osäker på hur man ska göra. visar din steg/min? i så fall, hur fort kör du? hoppas du har tid att svara mellan allt diskande och äggseparerande som du brukar ha för dig! :D

2 hannaa:

ja, hon är söt :D

3 Elin:

Hejsan! Nu drar jag igång en ny härlig tävling eftersom den förra blev en succé.
Välkommen in och tävla om ett skräddarsytt paket.
Hur kan ja skräddarsy, jo jag kikar igenom vinnarens blogg och skickar ett paket helt i vinnarens smak.
Välkomen rara du!

4 Zmultron:

Den där ser jag nog....Hej förresten :D

Yeah isn´t she beautiful, lite väl mager, hon skulle behöva träna och äta mat qvinnan!

Ha en bra söndag Buzan!

5 Bille /Mjölksyra:

hon är en tuff och cool brud, men shit vad smal hon är nuförtiden! skittrist!
det där programmet blev jag nyfiken på, det vill jag kolla in!!

6 Ebba:

FUnderar också på att kika på det. =) Och självklart Victorias Secrets show ikväll! :D

7 Susanne:

jessica - Hej! Min stepmaskin är från Casall... Den går även lite i sidled när man trampar på den... Så jag lyfter inget på foten... kanske liiite på hälen bara... *L* På den jag har kan man kolla antal steg & steg per minut & tid & kaloriförbrukning... Brukar stå där allt från 20-40 minuter i regel... Ska ta å lägga ut siffrorna för ett pass nån dag så kan du se... Bara att fråga om det är nåt mer du undrar över... Tid har jag i massor! :D

8 Susanne:

hannaa - Är nog många som avundas henne hennes läppar... :)

9 Susanne:

Elin - Åh en tävling till! *L* Vinner jag måste jag ju bara få en massa träningsprylar... Ska smita in till dig å kika... Andra tipset om en tävling idag... Kul! :P

10 Susanne:

Zmultron - Hej! :) Jag missade den tyvärr... men den går säkert i repris... Precis mer muskler å hull på henne så skulle hon vara döläcker! *L* Ha en bra dag du med vännen! *kraaam*

11 Susanne:

Bille/Mjölksyra - Tuff å cool både på film å privat... *L* Å hjärna till skillnad mot många andra... Men hon väger jue som mig å är typ 20 cm längre... :S

12 Susanne:

Ebba - Det ska jag med! *L* Nu gör vi lika igen... Hela kvällen spikad i soffan här... ;)

13 Maja:

Jag gillar absolut inte Angelinas utseende, men på den här bilden var hon verkligen vacker.

14 Susanne:

Maja - Det är väldigt olika på olika bilder har jag märkt... Men denna bilden tycker jag om... :)

Kommentera här: