Grötigt värre. . .

                  image2157

Den här gången blir det en blåbär/banan gröt... Nu kan ni se sizen på tallriken när inte allt är i den än... *S* Är typ en serveringsskål... Letat förtvivlat efter skålar i lagom storlek i affärerna... Endera är dom för små eller oxå är dom för stora... 

              

                              

Ser ut som att jag inte gör annat än äter... *S* Vi sa allt det Carina och jag igår oxå... Efter att ha sett på det där programmet om "skinny celebrities"... Att vi äter banne mig mer på en enda dag än dom gör på en hel månad typ... :S Det var riktigt otäckt att både se å höra hur det går till... Visst har man förstått en del men trodde inte det var sååå långt gånget... Å det verkar jue inte ha nåt slut... Om nån mer dör kanske dom får upp ögonen... :( 
Jag började i alla fall dagen med en prottefluff (vanilj/kanel)... Sen visade jag att jag hade bäddat sängen... Visade även before and after bilder på min kära (not) disk... *L* Men jag skonar er från dom... ;) Blev även en grötvariant igår (äppelmos/kanel)... Åt rester gjorde jag oxå... Min tonfiskröra blev extra rörig med keso i sig... Tog ingen kolhydratskälla till eftersom jag inte tränat... Om man nu inte kan räkna in städningen då... :P
Även telefonen behövde lite energi i form av en laddning av batteriet... Så går det när man messar i 180! ;) Dax för lite mellanmål som blev smoothie (ananas & vaniljprottepulver & sojamjölk & vispad äggvita)... Nattamat blev det jue oxå... Hungrig 24/7 här banne mig... *S* Så in med tunnbröd med 3%-ig mjukost på... :D

Kommentarer:

1 Ebba:

Mumsig mat!! :)

2 Carina:

Försökte ju skriva kommentar till dig inatt, men din blogg strejkade, så då blev det sängen istället hihi

3 Susanne:

Ebba - Kanske inte ser så god ut men smakar mumsfillibabba som sagt... :)

4 Susanne:

Carina - Ja den strejkar jue stup i kvarten... *suck* Tänk om dom kunde fixa det nån gång! :( Men tur att du kom i säng i alla fall... :D

5 Anna:

Herregud så hurtigt och dola på med frukost sådär... Hockeyfruns frukost: En halv avokado och hitills fyra koppar kaffe.

6 Shopaholicmamman:

ser gott ut=)

7 Susanne:

Anna - Frukosten som är det bästa på hela dagen... *L* Fast jag måste jue erkänna att jag har allt hinkat i mig lite Pepsi Max innan dess... ;)

8 Susanne:

Shopaholicmamman - Mmm... *L* det är mums!

Kommentera här: