I Dagens Nyheter. . .

                          image2243

Sitter och läser i lite tidningar och får se att man även kan vinna hans bok på sats hemsida... Sagt å gjort så loggar jag in där men hittar nada... Deras hemsida är jue tillfällig nu när dom gör om den... Så hur bär man sig åt då då tro... Jo man mailar! *L* Nu hoppas jag jue på svar... eller rättare sagt att jag vinner... :P Dax däremot för att skicka mig själv i säng... Natti Natti! ♥

Uppdatering 10,35: Mailet går tyvärr inte fram... ligger det nere oxå tro?! *hmm*

Kommentarer:

1 MIffo:

gillar din blogg !!:) extra credd för roliga bilder och äggbilderna :)

2 stine:

fin sida

3 Emma-Sofia:

OJ! Härlig design på bloggen, ME like!!

Önskar dig på samma gång en fantastisk dag

4 Julia:

änkte tipsa om en tävling vi har i våran blogg, tre vinnare och man kan påverka sin vinstchans :)

5 Emma:

Du var visst inte vaken inatt *L* Jag hade liite svårt att sova. Somnade strax innan 03.00 och vaknade 06.00 .. hehe! Tror det är min nervositet inför denna dag som gör att jag kände mig "pigg" när jag vakna... =) Ha en bra daag! Kramis

6 Susanne:

Miffo - Tack! Vad kul... Jag gillar jue bilder så det blir mycket sånt... :)

7 Susanne:

stine - Tack så mycket! :)

8 Susanne:

Emma-Sofia - Tack! Vad snälla alla är med mig idag här... *L* Kul att den gillas... Ha en jättebra dag du med!

9 Susanne:

Julia - Å ännu en tävling oxå... *L* Får väl lov att spana in vad detta är då...

10 Susanne:

Emma - Jodå visst var jag vaken... *S* Men datorn sov å även mobilen... Somnade runt två nån gång tror jag... Var även uppe å åt riskakor en sväng... ;) Men det verkar som att du har sovit lite mindre än mig... *L* Tröttheten kommer nog efteråt sen när spänningen släppt... Ha det så bra idag nu! *kraaam*

11 Tageagnete:

Great site keep up the good work

Kommentera här: