I soffan med Susanne. . .

              image2172

Programmet som fått namnet "I huvudet på Gynning" kan beskrivas som en reportageserie där Carolina står i centrum och själv upplever spännande livssituationer. Carolina kastar sig in i människors liv med det glamorösa kaos som är hennes signum och kommer nära de hon träffar med ett sprudlande engagemang och en helt oblyg nyfikenhet.

Hon träffar groupies, fotbollsfruar, jackassbrudar och svenska Hollywoodstjärnor. Hon spagettibrottas med hunkar, lanserar en parfym och svär groupie-eden. Bland många möten under säsongen finns ryska rikemansdottern Lydia som åker specialdesignad Hummer till skolan och skandalomsusade kungasläktingen Jan Bernadotte som levt sitt liv i sus och dus.

Klockan 21,00 på Kanal5 ikväll... Så nu åker Toppform på stryk igen... Jag måste jue träna på det där med skånskan... ;)

Kommentarer:

1 emelie:

det där måste man ju bara!! gynning är kung!! hahahaha!!! och toppform är ändå rätt uselt!

2 Susanne:

emelie - Hon är jue helskön jue! *S* I detta avsnittet ska hon passa åtta stycken barn... Lycka till lixom... ;) Håller med dig om att Toppform inte är nåt att ha...

3 Zmultron:

Du vet var du hittar mig me klockan nio *skratt* och som jag sa sist...toppform är väl sådär kul, gynning är nog kuligare ;)

Jag läser fortfarande den där "Här och Nu" chiclitt historien av nån svensk förfatrinna, den är bara sååå töntig men jag kan som ändå inte sluta, plus att jag ju somnar hela tiden...blir nog deckare nästa gång ja menar så jag inte sover hela dagarna. Nu kaffe så jag håller mig awake ;) Kraaaaam!

4 Susanne:

Zmultron - Tror att det blir betydligt mycket mer fart i hennes program än i Toppform... *S*

Jag kan inte heller sluta i en bok jag börjat läsa även om den inte är nåt bra... Måste jue ändå se hur det slutar... *L* Å så kan det jue bli bättre... Tänk om jag missar nåt lixom... Kanske skulle prova en sån där bok jag så kanske jag somnade... ;) Här är det Pepsi till Max som gäller! :P Kraaam!!!

5 Nadina:

Hehe, jag skrev ett liknanade inlägg innan. Det verkar som att det är många som tänker sitta i soffan vid 21-tiden ikväll.. :)

6 Susanne:

Nadina - Tänker att det kommer att stå mycket om henne på bloggana nu... Plus att många mer än du å jag som hamnar i soffan ikväll... :) Kul att se tittarsiffrorna sen!

7 Carina:

Jag kan inte se det *snyft* jobbar ju till kl 22, men de där med skånskan ska nog gå bra hihi, du har ju tränat lite med mig *asg*

8 Susanne:

Carina - Det går säkert i repris nån dag så du kan kika på det då... Tänkte jag skulle träna lite mer med dagens program... *L* Så jag inte gör bort mig när jag kommer ner till Skåne... ;)

9 Carina:

Du kan gå i kurs hos mig hihi, får väl börja skriva på skånska när jag skickar sms *asg*

10 Susanne:

Carina - Jag lär väl inte kunna bli snurrigare än vad jag redan är när vi har sms-marathon... *S*

11 Mikakajsa:

I want to say - thank you for this!

Kommentera här: