Inte pantad. . .

                                   image2324

Gissa vad jag har handlat idag?! *S* Men bara en flaska faktiskt... Blev även en julmust light för halva priset... Kolla glasflaskorna i affären för du kan bli rik... ;) Måste jue orka bära hem maten oxå... Mamma ringde jue när jag kom hem så jag följer med henne i morgon och shoppar... Bäst att passa på när det finns tillgång till bil... Lovar er att matkassarna känns bra tunga innan man är hemma... Särskilt när man har varit och tränat innan... Har väl cirka två kilometer från stan och hem... :P

Kommentarer:

1 Jossan:

Jag är för lat för att handla och bära kassarna=) Fröken träningsfreak blir hemskt lat så fort man pratar om affären... då tar jag bilen direkt=)

2 BiLLe /Mjölksyra:

Pepsi MAx perfekt start på dagen, om inte det gröna teet lyckas pigga upp!! :-)

3 Susanne:

Jossan - Jag är jue så illa tvungen om jag vill ha nån mat med mig hem... *L* Äger jue varken bil eller cykel så det är benen som gäller... Mamma brukar köpa det tyngsta när hon handlar å komma förbi med här... Annars hänger jag på när det passar när hon handlar... Brukar bli dyrt dock... ;)

4 Susanne:

BiLLe/Mjölksyra - Pepsi Max å en värktablett... *S* Å så sakta men säkert vakna till medans jag läser nyheterna på nätet...

Kommentera här: