Jag läste Face Lift :D

LdB Face Life är en vitamnkick för ditt ansikte. Den välbalanserade mixen av vitaminer och mineraler gör din hy mjuk och frisk. I tre enkla steg rengör, återfuktar och vårdar du ditt ansikte så att du kan möta dagen. Fräsch, attraktiv och livfull.

                                 image2325

Sitter och bläddrar i Aftonbladets nya tidning "Sofis mode" som jag fick utav Roger (polare) idag... Fick syn på LdB´s nya serie för ansiktet och blev nyfiken som vanligt... *L* Behöver ett nytt ansiktsvatten snart... Kanske skulle ta och prova detta med rabattkupongen jag har på Lindex?! Billigt tycker vi jue om... ;) Finns lite att läsa om hälsa & träning i den oxå ser jag... Annars har jag jue Budo & Fitness nya katalog att kika i som ramlade in här idag med posten...

Kommentarer:

1 Anonym:

LdB:s grejjer e faktiskt inte bara skräp. Detta har jag inte provat, dock brukar deras duchkräm i "Sport serien" få följa med i träningsväskan. Den funkar både som duchkräm och nödlösnings schampo (ja det står på att det går) och luktar tom riktigt gott!

2 Kerstin:

Hur var tidningen? Har hört mycket reklam på radion för den, men glömde bort att handla den.

3 BiLLe /Mjölksyra:

Blir man Livfull?!?? Det kan jag behöva nu när jag är lite segare än vanligt pga allt mörker!
:-)

4 Susanne:

Anonym - Jag har oxå den Sport-serien plus Berry-serien från LdB... Både som duschcreme å roll on... Luktar jättegott å funkar bra tycker jag... Därför blev jag även nyfiken på denna nya serie för ansiktet... Hoppas att den oxå luktar gott! :)

5 Susanne:

Kerstin - Har bara snabb-bläddrat i den under reklamen till CSI du vet... *L* Det är mycket mode å skvaller plus lite skönhet oxå... Den verkar i alla fall väldigt påkostad för att vara en bilaga...

6 Susanne:

BiLLe/Mjölksyra - Undrar om man kan reklamera om det inte stämmer... *S* Varit sol här idag men vore inte fel att bli lite piggare ändå...

7 sara:

bra blogg:p

8 Susanne:

sara - Tack så mycket! :)

Kommentera här: