Lagret påfyllt. . .

                image2332

Nu ni ska jag variera mig lite mer ändå mot min kära tonfisk... *L* Har nu bunkrat upp i frysen med massor av kyckling fast att jag skulle jue frostat av den... Det var nog varning för överlast i mammas bil tror jag... Så jag kom jue inte bara hem med en massa Pepsi Max... Fast jag fick hela 95 kronor för all min pant... ;) Nu kan jag komma in i garderoben igen... *S* Så nu ska det gamla bordet skruvas isär och bäras in där tills det blir sålt... Men först ska jag mumsa i mig mat till alla serier på teven jag ska kika på... :P
                  
                                                     

Kommentarer:

1 Sockertoppan:

95 spänn i pant?! Oj du måste verkligen dricka MYCKET Pepsi!! :)

2 Jossan:

Men vad du pantar, thi hi.
Ha en mysig tv kväll.
Kram

3 Catarina:

Den där har jag inte sett
Är den god lr ??

4 Susanne:

Sockertoppan - Det har blivit ståendes väldigt länge... *S* Var även en hel del julmust med där oxå... :P

5 Susanne:

Jossan - Ja gissa om att det var gott att bli av med allt... *L* Ha en mysig kväll du med! Kikar in till dig sen... *kraaam*

6 Susanne:

Catarina - Den är jättegod! Färdigstekt... *L* Perfekt i sallader eller kasta ner i mina röror... 700 gram rent bröstkött för 39,90 på Willys... :P

7 Hon med klackarna:

Kollar "högen" i morgon. Å finns den där så lämnar jag givetvis in den på em/kvällen i samband med träningspasset. Ibland försvinner nåt nummer eftersom mina arbetskamrater vet att jag är usel på att få med mig högen till återvinningen...;o)

8 Susanne:

Hon med klackarna - Min mamma kanske har den kvar på sitt jobb oxå annars... *L* Men hon är ledig i morgon så man vet jue inte om nån städar åt henne där oxå... Går det så går det... det är jue tanken som räknas!

9 Kerstin:

Får nog köra inom Willys. Ser smidigt ut med den där kycklingen.
Blev det Gossip Girl ikväll? Jag höll mig sysselsatt så jag motstod frestelsen... *s*

10 Carina:

Der var ju ett bra tips de med kycklingen, får nog köpa sen när jag behöver fylla på frysen *S*

11 Robin:

Passa på att bunkra upp. Enligt rykte är bara ett parti inköpt änsålänge av willys och idag var dom slut på "mitt"willys=( Men hoppas dom kommer igen!!

12 Susanne:

Kerstin - Det är perfekt när man behöver få i sig mat fort efter att man har varit å tränat... *L* Det blev Bones istället för Gossip Girls... Får hoppas på att det går i repris!

13 Susanne:

Robin - Synd nog fick jag inte plats med mer i frysen än med dessa... Var inte så många i disken kvar heller... Men mycket är jue ofta slut där i hyllorna... Fanns i alla fall en etikett för varan så vi kan jue alltid hoppas på att den får vara kvar! :)

14 Susanne:

Carina - Jag gillar när maten är enkel att göra men ändå sååå god... *L* Passa på å köp som Robin säger ifall det bara är ett tillfälligt parti!

15 Ing-Marie:

Jag brukar köpa färdiga kycklingfileer på Martin Ohlsson. Snabbt och gott att bara slänga in i micron.

16 Susanne:

Ing-Marie - Jag brukar köpa dom på Hemköp annars men det är jue lite dyrare... I å för sig så är jue dom inte frysta... :)

17 Catarina:

oki gött
Ska jag med köpa
Väldigt skönt att ha hemma

18 Ebba:

Åh, sån där kyckling har jag aldrig sett förut! Inte så dyr heller ju. Eller hur mycket är det i en påse?!

19 Ebba:

Ooops! Stod ju klart och tydligt 700 g. ;) Jag är lite blind ibland, haha.

20 Susanne:

Catarina - Det är perfekt att ha hemma i frysen... Tina upp i micron om det ska gå snabbt... :)

21 Susanne:

Ebba - Det är färdiga bitar på totalt 700 gram... Bara att plocka ur hur mycket man ska ha å sen försluta påsen igen... Kan inte bli bättre! :)

22 Susanne:

Ebba - Du gjorde en mig... *S* Jag frågade jue om mascaran å såg sen länken...

23 Lina:

Den är himla smidig den där kycklingen! Brukar slänga på lite när jag gör omelett eller nåt, och en massa curry =)

24 Susanne:

Lina - Där sa du nåt! *L* I omelett är den jue inte fel heller... å curry som är så gott! :P Måste testas!

25 Mrs_Oom:

jäklar vad mycket pantburkar då!! ;D

Jo, hehe. Nog känner du väl igen den bilden ja! ;P
Men är det där alltså färdiga kycklingmackor alltså??

Du jag tänkte på de där filmerna med elektra, för dte var väl du som hade dem?? :) Tänkte om vi kanske kunde fixa nån kopia till mig eller nåt? ;) Skulle vara väldigt tacksam då! :)
Kramar

26 Susanne:

Mrs_Oom - Ja det hade jue blivit ståendes ett bra tag... *S*

Visst gör jag det... ;) Det är "bara" färdiga kycklingbitar... inga mackor med... *L* Dom kallar väl det så för att man kan ha det som pålägg oxå...

Jag har fem av hennes sju filmer... Men inte kikat på dom så jag vet inte hur kvalitén är på dom... Är jue kopior jag har oxå... Ska kolla på det åt dig! *kram*

27 Sanderelin:

Very nice and well designed web site. Great content and a fascinating read, keep up the good work and looking forward to more in the future.

Kommentera här: