Nu ska jag fightas. . .

med vädergudarna igen... *suck* det regnar och snöar flingor stora som golfbollar om vartannat... Blir nog träningsvärk bara av promenixen det... *S* Ja så länge som att jag inte stukar fötterna är jag glad... Räcker med att jag har sträckt mig i ryggen igen... Ingen hit att nysa kan jag tala om... ;) Nej nu väntar gymet på mig! 

                            image2075

Musse kom med posten idag... *L* Ska jag läsa när jag hittat hem igen... Blir en liten tur ner på stan å handla mat oxå... Nu gick jag igen! *rusar iväg vinkandes*

Kommentarer:

1 Ulrika:

Bläsch!!! Har varit däckad av migrän med efterdyningar sedan i lördags. Fick ligga i syrrans badrum när de andra käkade födelsedagsmiddag. Jippi. Har inte kommit tillbaka 100% riktigt än. Värken är inte jobbig i sig längre, det kändes rätt bra redan i lördags kväll men den ligger ändå där och lurar liksom, så man är lite rädd att den skall blossa upp igen. Och så är lilla magen lite ledsen efter alla magnecyl-koffein-brus... :( Kunde inte sova så bra i natt heller. Dubblade medicinen också för magen eftersom jag skulle tillbaka till U:a. Lyckades ta mig hit i alla fall. Nu är det bara att hoppas att jag känner mig bättre och bättre och att magen blir nöjd också så jag klarar av behandlingen på onsdag och gastroskopin på torsdag.

Annars har det varit trevligt i jul och nyår i alla fall. :) Har gullat massor med lilla Oscar som är mitt första syskonbarn. Såååå söt och 7 v gammal. :)

Nu ser jag fram emot en slapp dag och hoppas kunna jobba lite i morgon. Och så längtar jag efter att J skall komma från jobbet för nu har jag inte sett honom på drygt 2 v.

Hoppas du haft det riktigt bra!

Kram!

2 Ruth:

Musse är en liten goding! (typ tre äpplen hög!) Jag jobbade tillsammans med honom i programmet Rallarsving som gick på Ztv för ett par år sedan. Härligt med en snubbe som är lika trevlig både när kameran är på och avstängd!
Hoppas du blir bra i ryggen snart. Inte lätt att träna när ryggen är involverad i fler övningar än man kan räkna. Fast det så klart, Pepsi max- hävning är en träningsform som inte är fy skam heller =D

3 Ing-Marie:

Det regnar och snöar här med. Både ute och inne (mitt huvud alltså) haha.

4 Jossan:

Kör hårt tjejen=)

5 Susanne:

Ruth - Ja han ser inte stor ut... *L* Har jue sett reklamen med han å Anine Bing för Nelly... Hon är jue mycket längre... Men han är söt med dom där öronen... ;) Han är/var väl med i ett annat program som går/gick på sexan oxå har jag för mig... Kul som sagt att han är sig själv lixom...
Ryggen går det riktigt bra med... Pepsi Max-hävning med iprén löser det mesta... *S* Skämt å sido så tog jag det ganska så lugnt... Vill jue inte det ska bli värre... Blir vilodag i morgon... :P

6 Susanne:

Ing-Marie - Säg inte att du sitter å blir hög på dom där dofterna från nagelfixningen... ;)

7 Susanne:

Jossan - Vet inte vilket som var tuffast... *L* Pulsa fram i denna sörjan ute eller gymet... :P

8 Ing-Marie:

Nä jag är ju ledig idag men lika snurrig för de ;-)

9 Susanne:

Ing-Marie - Det kanske är målarfärgslukt från köksluckorna då... som inte fanns var det jue ja... ;)

10 Susanne:

Ulrika - Min syster har oxå fyllt år... *L* Som väl var hamnade jag inte på deras toalett i alla fall... Mindre hel om man säger så... Satt mig i en kattlåda där kanske... ;) Gott huvudvärken gett sig för dig... Å magen tycker jue som sagt var inte om alla värktabletter den får... Tell me about it... :( Skönt att ha undersökningarna gjorda sen...

Har han redan hunnit bli 7 veckor... Jisses vad tiden går fort! Syrrans ungar är jue bra stora nu dom... *L* Får gulla med katterna istället... Var en lugn jul & nyår här... Skönt!

Hoppas du å gubben har det mys nu... Själv ska jag nog gå å krama kudden snart... *jäzzzp* Fast läsa liiite i min bok först tror jag... Ha det så bra å jag håller tummarna!

Kram!!!

Kommentera här: