Shake it baby shake it. . .

          image2028

Det sa en tant på typ mellan 80 år å döden till mig på en 30-års fest en gång... *S* Hon var bra på kanelen å smal som en sticka... Men dansade loss till discodunk det gjorde hon! Å stod å smällde mig på rumpan å sa dom orden... Jag höll på å bryta ihop... *L* Nu tänkte jag dock att ett gäng flickor ska piggna till av denna bilden... Se så att jag inte glömmer nån nu... *hmm* Bille & Michaela & Kerstin & Susanne & Linda & Emma... En gubbe var... ;) Annars om det är nån mer som är snubig eller magsjuk så är det bara att hänga på... Operation kurering! ;)

Kommentarer:

1 Bille /Mjölksyra:

uhuuuuuuuuuuuu! NICE!!! Tack "syster" Susanne som kurerar oss med så bra och effektiv medecin!! :-)

2 Susanne:

Bille/Mjölksyra - Ja nu ska väl det vara själva den om ni inte ska bli friska snart! *S* Som jag kämpar alltså... ;)

3 Emma:

Ohh man tackar! ;D Jag tror jag tar honom med halsbandet :) *mumma*

4 Bille /Mjölksyra:

och jag tar nummer 3!! det är lite mcdreamy över honom!!

5 Susanne:

Emma - Vassego! *L* Då är han din... det har jag bestämt... ;)

6 Susanne:

Bille/Mjölksyra - Än en gång har vi samma smak! *S* Delar på "våra" män vi... ;)

7 Ing-Marie:

mmm ögongodis haha

8 Kerstin:

Vi har alltså samma smak i mer än böcker, förstår jag... *s* Men eftersom han är "upptagen" tar jag han längst till höger, får väl duga!

9 Susanne:

Ing-Marie - JajaMÄN nåt gott ska vi väl ha till helgen... ;)

10 Susanne:

Kerstin - Ja det skulle nog vara mitt andrahandsval oxå faktiskt... *S* Nu är tre av tre upptagna... Ska bli kul att se hur dom andra väljer!

11 Ing-Marie:

Nja jag får nog vänta lite på mitt "godis" haha

12 Susanne:

Ing-Marie - Tre som inte valt sina gubbar här... *L* Så du kan jue knycka en av dom som är kvar... eller varför inte alla tre! ;)

13 Catokjersti:

Your website is extremely interesting

Kommentera här: