Sly Stallone loves testosterone, loves it!

         image2280

Sylvester Stallone denies ever using steroids but is all about human growth hormone. He used it to beef himself up to 209 pounds for his new Rambo movie. He goes on the record about HGH in the latest issue of Time, according to Page Six:

"HGH [human growth hormone] is nothing. Anyone who calls it a steroid is grossly misinformed," Stallone says in the issue out tomorrow. "Testosterone to me is so important for a sense of well-being when you get older. Everyone over 40 years old would be wise to investigate it because it increases the quality of your life. Mark my words. In 10 years, it will be over the counter."

Tror han att alla är mångmiljonärer eller?! *S* Vad jag förstått så är inte det där billiga saker... *hmm* Håller mig nog till mina vitaminer och kroppslotionen jag... ;)

Kommentarer:

1 Jossan:

Jag tror jag oxå håller mig till vitaminburken=)

2 Susanne:

Jossan - Han borde prova på ägg oxå tycker jag... *L* Eftersom han har en yngre fru å allt... ;)

3 Carina:

Här blir det oxå vitaminburk och kosttillskott hihi

4 Susanne:

Carina - Han är jue som Arnie som säger att gräs är jue bara ett löv... *S*

5 Carina:

Eller varför inte käka äpple som äpple-arnie *asg*

6 Susanne:

Carina - Undrar allt vad dom är besprutade med då jag... ;)

7 Robin:

Javisst de okunniga kanske köper det;) Sist jag hörde var testo olagligt och Anabolt...
Sådan pilbåge hade jag med när jag var yngre. Tävlade lite i bågskytte. Saknar det, min blev stulen.

Hemskt att gå bort med barn...På ngt sätt blir det hemska hemskare när barn är inblandade.

8 Susanne:

Robin - Ja han borde jue komma ihåg att han åkte fast med det i tullen... Hjälper det inte till med minnet det där?! ;) Fast han fick jue bara lite böter... Som antagligen kostade han mindre än den där skiten... *hmm*

Precis... Dom är jue så små ännu oxå... Å han alldeles för ung för att gå bort... :(

9 Anonym:

ser ut som om vår vän "SLY" har blandat ihopp HGH och testo. skumt.

Kommentera här: