Snacka om blåst. . .

Har  väl aldrig haft flås förr till gymet när jag promenixar... *S* Det tog i så å blåste i mellanåt så att man kunde nästan inte andas... Som väl var har dom jue sandat nu... Men det kom en sån där kastvind när jag precis skulle upp på bron... Höll jue på å kana iväg åt ett helt annat håll! Å jag som pratar med mig själv säger då: Nehej du ditåt ska vi inte! ;) Som ni kan se kom jag fram till slut... Samlar stämplar igen i ett nytt 2ggr/v-pass... Man får välja mellan en väska å ett badlakan sen när det är fullt... Så nu får man hoppas på att man håller sig frisk!

                               image2027

Det var rätt så mycket folk där idag mot vad det brukar vara... *L* Är väl alla med sina nyårslöften som dom håller ett tag... Man brukar se att det droppar av folk efter hand tiden går... Själv körde jag som vanligt då axlarna... Sen även rygg & biceps & maggen... Sträckte mig lite i ryggen igen när jag halkade förrut... Är så lätt hänt när jag är stelopererad å det är kallt... Gillar med andra ord inte när det är vinter! :( Så nu ska jag ta det lilla lugna ikväll...

Kommentarer:

1 Ebba:

Ja, det brukar ju vara sjukt mycket folk på gymmen i januari, haha! Jag har dock inte märkt av någon folkstormning ännu.. Nej, på mitt gym har det tvärtom varit väldigt lugnt! Kanske är jag där vid "fel" tidpunkt. ;)

2 Susanne:

Ebba - Jag försöker vara där vid "fel" tidpunkt... *L* När det är som minst folk så att man slipper vänta vid maskiner å hantlar å så... Dom kanske har längre lov uppe hos dig å dyker upp på måndag efter helgen nu... extra många! ;)

3 Petra:

Snälla gå in på min blogg och kom med nått förslag på vad min katt kan heta. Han kan bara inte vara namnlös mer! :D

4 Susanne:

Petra - Jag ska ta å filura lite på ett namn så ska vi se... *L* Min ska heta Dexter om jag ska ha nån...

5 Carina:

Vi tre tycker du ska skaffa en Dexter, dom sa de innan till mig hihi

6 Susanne:

Carina - Får han följa med å resa på tåg då å hälsa på?! *L* Fråga boysen det... ;)

7 Michaela:

Säger bara
T A C K , du är så jäkla gullig.Känner mig nästan piggare redan..............*L*
Kram på dig

8 Susanne:

Michaela - Vänta du tills jag lägger in bilden... *L* Då blir du ännu piggare! *kraaam*

9 Bille /Mjölksyra:

Hoppas du får en JÄÄätteSkön MysKväll!

10 Kerstin:

Det är grymt många som startar året bra med sina nyårslöften om ett sundare liv, hade dom inte gått ut så hårt hade dom kanske klarat att hålla löftet? Jag menar, gillar man inte att träna är det inte så klokt att köra igång 4-5 dagar/vecka så man får jätteträningsvärk och sen ger upp. Mjukstart, någon?

11 Susanne:

Bille/Mjölksyra - Det ska jag ha... *L* Ska poppa mig popcorn här... *mums* Hoppas du oxå har det mys hemma!

12 Susanne:

Kerstin - Ja att dom inte tar det lite lugnt till att börja med... Å bygger upp både antal dagar å muskler vart eftersom lixom... Istället för att göra precis tvärsom... Ser det där varenda år på gymet... Det håller nån månad å så är dom borta sen... :S

13 Starlet:

Hihi, har du märkt av januarivågen? Det är rätt skoj. Nästa våg kommer i maj. ;) Kraaaaam

14 Carina:

Klart han får följa med, kan ju skaffa en punk-katt haha

15 Susanne:

Starlet - Ja för då ska dom vara fit inför beach 2008... *L* The same procedure as last year... Sen är dom ute i vågorna å badar... ;) Kraaaaaam!

16 Susanne:

Carina - Ska jag eller du?! *L* Vill allt ha mer päls på min än en tuppkam... :D

17 Nikolaiagathe:

Hey, this is a great site, I learned a lot!

Kommentera här: