Storfrämmande eller litenfrämmande kanske. . .

                      image2090

Igår var jag jue hem till Gene Simmons å hälsade på... *L* Idag bär det jue av till Jordan & Pete... Så jag blir nog borta en stund... Jag ska jue spana in ben (Bones) oxå... ;) Rör ihop sig liiite idag... *S* (tur att det finns kom ihåg block) Toppform börjar jue igen... Handlar om boxning... Får nog smita ifrån J & P då... Å sen en ny serie som heter Dirt som jag är nyfiken på... Mitt i den är det jue mitt älskade Supernatural... :P Snacka om i-lands problem... Bäst att jag fixar mig käk först i alla fall... Mot köket!

Kommentarer:

1 Vaniljvodka:

Spana in min nya blogg är du snäll!

2 Jossan:

Åh är det start på Toppform, jag som håller på att somna vid köksbordet redan nu...=)

3 Susanne:

Vaniljvodka - Jag får smita in till dig efter alla serier då! :)

4 Susanne:

Jossan - Det går jue i repris... *L* Annars får du lov att hålla dig vaken till 21,30... ;)

5 Ulrika:

Määäääääääh - jag blir galen. Mår fortfarande dåligt - och sämre än igår. Önskar det kunde bestämma sig. Antingen gå över eller bryta ut så jag kan ta medicin eller genomlida en attack och sedan må bra. Det här velandet gör mig galen! Och jag vill så gärna må bra och kunna gå på behandling och gastroskopin. Suck, suck, suck...

Hoppas du mår bra i alla fall.

Kram!

6 Susanne:

Ulrika - Det är många som är sjuka nu... Endera är dom förkylda eller oxå så har dom magsjukan... Inget kul när man är mitt uppe i det... Men som väl är så går det jue över till slut... Här är det bara värk... *S* Men är så van att leva med den så jag kommer inte ihåg hur det är att inte ha ont... Så huvudet är upp å fötterna ner i alla fall... ;)

Krya nu på dig! *kraaam*

7 Viljarfiona:

Hi, very nice site! Good luck!

Kommentera här: