Tappat huvudet. . .

                                    image2141

Nej bara dagvill igen... *S* Det är nu officiellt tisdag eftersom att jag tvättar... Tänkte bara visa er hur det ser ut när jag klär mig i storlek small... Det blir jue lixom inbyggda strumpor på byxorna... Så jag lär nog spara pengar på nya Better Bodies-kollektionen om dom inte är mindre i storlekarna i år... *hoppas hoppas* Ser du Cia vilken fin jumper jag har på mig?! ;) Mästerfotografen försöker få med trycket på ryggen i spegeln... *pekar på bilden inunder* Nu ska jag gå å äta gröt så jag blir stooor å staaark... :P

                                                     

                                                 Dagens outfit... *L*

Kommentarer:

1 Ing-Marie:

Snygg spegelförresten. Inga döskallar???

2 Susanne:

Ing-Marie - Ja den fyndade jag för halva priset på Jysk tror jag att det var... Hänger en sjal med dödskallar på den dock... *S* Ber Carina vidarbefodra en bild... ;)

3 Kerstin:

Även om byxorna är liiiite för stora, så är dom himla snygga!

4 Susanne:

Kerstin - Jag kan dra av mig dom när dom är knäppta... *S* Men jag tycker dom är skitfina så jag köpte dom ändå... :P

5 Ing-Marie:

Tyckte jag kände igen spegeln. Jag fyndade en annan spegel där. Det var också halva priset. De röda lapparna är bäst. Tack för bilden.

6 Susanne:

Ing-Marie - Ja det fanns en variant till som var mindre oxå... Du skulle sett när jag skulle bära ut den där till mammas bil... *S* Som den för övrigt inte fick plats i nästan... Fin bild va... *L* Dödskallar överallt här... :P

7 Jossan:

Den där byxan är så jäkla skön! I like!

8 Susanne:

Jossan - Jag älskar dom fast dom är alldeles för stora! :)

Kommentera här: