@ the gym. . .

   image2188

Ser jue ut som att himlen var blå... Men inget kunde vara mer fel... Klarade mig undan regnet på min promenix i alla fall... Sen gick jag till Poolia för att få hjälp... *S* Skojar bara... drog naturligtvis in på gymet å tränade... Blev så full i skratt i omklädningsrummet... Kom in en tjej samtidigt som tydligen inte var på ett så värst bra humör... Hon smällde i skåpdörren flera gånger och suckade ljudligt och högt... Suckarna tappade jag räkningen på... Det var "åååh" hela tiden högt och ljudligt... Försöker man inte lägga lite band på sig offentligt?! *hmm* Väl inne i gymet träffade hon en kompis... Tror att hon pratade mer än tränade... *L* Själv körde jag axlarna & bröst & rygg (där ökade jag en platta på 6 kg) & ben (där ökade jag en platta på 5 kg)... Ont ska jue med ont fördrivas... ;)

Kommentarer:

1 Carina:

Helt rätt, min inställning oxå *S*, visade bilden med alla barsen för din namne, då har du ju mat iallafall nu någon timme *asg*

2 Susanne:

Carina - Får hoppas att jag har karaktär nu... *S* Dom sålde jue ut dom för halva priset... Ska bara ha ett märke framöver på gymet...

3 Bille /Mjölksyra:

berättade hon för kompisen varför hon var sur??

4 Susanne:

Bille/Mjölksyra - Hörde inte vad dom sa... Men det var ett fasligt muttrande... *S* Hade nog ingen bra dag!

5 Carina:

Du kommer nog smaska i dig dom ganska fort, kanske tom på natten när du är uppe och vandrar hihi

6 Susanne:

Carina - Risken finns... *S* Har knutit ihop påsen å lagt den på nedersta hyllan... Tror inte att jag orkar med att greja med det på natten utan går för det lättaste... riskakorna! :P

7 Carina:

Ja men så kommer det kanske ett sånt sug, o du bara sliter upp påsen *asg* jag är ju oxå sån, måste ju bara ibland

8 Susanne:

Carina - Kan riktigt se det framför mig... *S* Så hittar jag bars över hela golvet istället för riskakssmulor till morgonen... :P

9 Carina:

Ska bli kul o läsa imorgon, vad nattens måltid bestått av *L*

10 Susanne:

Carina - Vem vet jag kanske tar en tesked jordnötssmör... *mums*

11 Junitjej:

Bra jobbat med träningne!

12 Susanne:

Junitjej - Tack! *L* Känns i ryggen idag kan jag lova...

Kommentera här: