The tripp. . .

               image2288

Mina tre nya burkar som ska rymma gainer & vassleprotte & kaseinprotte... Nån som har nån bra idé om snygga lappar/etiketter att sätta på (som är lätt att få av sen igen om man vill byta innehåll)?! Kör jag utan lär jag garanterat blanda ihop dom... *S*

                          

                    

Här är kyrkan lilla jag döptes i en gång i världen... Fotade ut genom bilrutan i farten... Hade jue privatchaffis i form av pappsen i BMW:n... *L* Då går det lixom undan! ;) Så här hade jag lust att göra åt alla dom som bara trampade ner mig och inte ens bad om ursäkt... *suck* Vad är det med folk nu för tiden... Är jag osynlig tro... Då borde man jue råna en bank eller något för ingen ser en jue ändå... *hmm* Tog ett tag innan mamsen och jag fick syn på rätt hylla där mitt vardagsrumsbord låg... Snacka om att vi hade behöft GPS där inne... :P
Blev lite saker fast vi villade bort oss stup i kvarten och nog missade hälften... Kanske lika bra det annars hade det väl blivit ännu dyrare... *S* Pappsen gick och satte sig och väntade på oss istället han... Vi fick ringa ibland och tala om att vi inte försvunnit... bara nästan... ;) Hamnade jue som sagt var hemma hos dom en sväng... Lurade även upp pappsen på crosstrainern... Han har jue inbyggd airbag... :D Väl hemma och lastar ur alla ljus och grejer... Nu ska jag (försöka) bygga bord... To be continued...

Kommentarer:

1 Ebba:

Skitsnygga burkar ju!! Har tyvärr inget tips på etiketter.. Hur funkade crosstrainern förresten? =)

2 Susanne:

Ebba - Jag föll för dom direkt! *L* Bara 59 kronor styck jue... Den verkade okey... stod där inte så länge för vi fikade oxå... ;)

3 Sockertoppan:

Vilka snygga burkar!
Nu blir jag shoppingsugen. :)

4 Susanne:

Sockertoppan - Visst är dom! Finns i tre olika storlekar... 29 & 39 & 59 kronor... Man kan jue ha en massa olika grejer i jue... *L* Ta en tur till IKEA!

5 Carina:

E du avlönad av IKEA nu hihi, dom är snygga, kan ju sätta band runt knoppen, olika färger så kanske du kommer ihåg *S*

6 Susanne:

Carina - Jaaa vad smart du är! *L* Ett band med en lapp på med vad det är i burken... För sätter jag bara färg på det hela glömmer jag nog vilken som är vilken... ;)

7 Carina:

Jag har mina ljusa stunder ibland *S*

8 Susanne:

Carina - Precis... *L* Sitter å filurar på vart man kan hitta fina lappar...

9 Josefine:

Det var ju en bra idé med papper och snörre. Men det behöver ju inte vara nog avancerat pappaer. Ta bara ett vanligt färgat pappaer och klipp det med en zick zack sax. Jätte snyggt! Det är ju alltid snyggt med svart papper och en vit penna. Tips från mig! :)

10 Susanne:

Josefine - Åh där sa du nåt! *L* Jättetack för idén... Jag har jue en zick zack sax... *hmm* undrar om jag har nåt svart papper nånstans... Nån passpartout från nån ram kanske... Å silver eller guldpenna... :P

11 Catarina:

Hejsan
Dom var super snygga
Det är väldigt gött att ha pulver i snygga burkar för dom stora plats burkarna är ju inte så roligt att ha frame

Jag har skreve ut på jobbet å laminerat dom
Man kan ju göra super fina

12 Hon med klackarna:

Hm kommer på två tips. Vanliga vita klisterlappar som du textar snyggt på å klistrar på själva burken funkar alltid. (Å är lätt att få bort i varmt vatten)
Det andra är att göra lappar av lite tjockare papper, texta snyggt å göra ett litet hål i pappret å med ett snyggt band/tråd (beroende på stil i köket)knyta fast den i lockets knopp. Men då gäller det att du inte tar av locket på flera burkar samtidigt! ;o)Har själv testat å det var inte så bra...

13 Susanne:

Catarina - Hejsan!
Nu har jag jue en del i plastbunkar å en del i påsar... Fast det mesta är jue i skafferiet... Så där är det jue knökfullt lixom... Ska bli gott att få lite ordning på det... *L* Lättare att ha det framme oxå när man använder det dagligen...

Tänkte jag ska fixa till fina lappar å så går jag till ett av mina gamla jobb å får dom laminerade... Så håller dom sig fina... *tummen upp*

14 Susanne:

Hon med klackarna - Ja där sa du nåt... *L* Sätter jag lappar med band i locken så gäller det jue att hålla reda på locken som sagt var... ;) Kanske lika bra att jag kör med klisterlappar... Fast väldigt snyggt med band å lapp oxå... *hmm* Nu fick jag nåt att filura på!

15 Sockertoppan:

Kan man göra ett besök på IKEA utan att köpa nåt där? Tror aldrig jag har lyckats iaf.
Men det gör inte så mycket för de är så billiga. :)

16 Susanne:

Sockertoppan - Köpte mig jue ett bord till vardagsrummet oxå... Tog en paus nu... *S* Innan jag tappar humöret totalt! Gängorna inne i bordsbenen vill inte ta... *morr*

17 Hon med klackarna:

Du kan ju alltid ha både och! Det har jag på min burk med skorpor...
Annars om man ska ha lock med snöre och lapp är tipset att ha olika burker, eller iaf olika storlekar på dem..;o)

18 Susanne:

Hon med klackarna - Ja här är jue burkarna exakt lika... *L* Å locken sitter riktigt hårt så då rycker jag nog av allt som finns... Är nog bäst med klisterlappar ändå... kanske... ;)

Kommentera här: