Trappträning. . .

                                image2306

Ja idag är det tvättdag igen då... Funderar på att boka på en tisdag nästa gång... *L* Så ordningen blir återställd menar jag... ;) Vaknade till minusgrader och lite snö och sol igen... Jisses vad detta vädret velar! *hmm* Ser även spår av rajrajet utanför här inatt i form av ölburkar... Jag fick lyssna på Cher (plus kör :S) om och om igen bland annat... Så jag låg och läste tills det blev lugnt... Dom är nog säkert mycket tröttare än mig idag... ;D

Kommentarer:

1 Tu Madre:

Skönt att få tvätten fixad, men jobbigt att springa till tvättstugan och tvätta... Men det är sånt som måste göras.

2 Carina:

Jag ska tvätta i kväll oooops, o ska börja på jobbet 2045...

3 Jossan:

Godmorgon tjejen=)
Här ska det oxå tvättas och städas hela dagen... sen blir det iiiiihhhhhhh träning:)

4 Susanne:

Tu Madre - Tvättstugan är som väl är i samma hus så jag behöver inte gå ut... Tur det för det blåser rätt så bra... Men då kanske tvätten torkar i å för sig... :)

5 Susanne:

Jossan - God morgon! Är det dax att vakna nu... ;) Ska städas här med plus förhoppningsvis få ihop bordet... *S* Å ut å promma! :P

6 Susanne:

Carina - Oj är det till att ha dubbelbokat... ;)

7 Carina:

Bokade bort tvättstugan, lite väl jobbigt innan natt, ibland tänker man ju inte hmmmm

8 Susanne:

Carina - Kan du gissa vilken dag jag bokade nästa gång?! *L* Jo tisdag... ;)

9 Carina:

Då ska ordningen återställas nu, du ska inte vara dagvill längre *S*

10 Susanne:

Carina - Tänkte det var lika bra... *S* Jag rör jue till det för alla andra oxå... ;)

11 Carina:

Ja man har ju allt varit lite snurrig fram och tbx eller det var tvärtom *asg*

12 Susanne:

Carina - Ja det har nog blivit lite upp å ner tror jag... *L* Fast jag kör med em istället för fm... Vad ska jag tvinga upp mig klockan 07,00 för lixom...

Kommentera här: