Vilket år är det?!

                                    image2225

Fick se idag vad det stod på katalogen jag fick med posten igår... Nog för att jag är dagvill... *S* Men än håller jag allt reda på åren i alla fall!

               

                     

Idag var allt en lite (tonfisk)rörig dag igen... *L* Men presenten uppskattades som kompisen fick av mig... Kul! Tycker om att göra andra glada... Då blir jag oxå glad... Sen ser ni en liten del av min kalufs... Resten satt under mina strumpor... *S* Extra varma nu kan jue jag lova... Har allt fått gå runt med snabeldraken... Gjorde mig jue en prottefluff oxå som typ hela köket fick smaka på... *hmm* Även den nydiskade disken... :(
Sen fick jag jue den smarta idén att göra dödskalle-omelett... Det gick väl så där kan jag väl säga... Men det blir jue inget fagrare dit det kommer... ;) Bjöd även kompisen på lite cider... efter klippningen dock... *L* Å bara en... Hon skulle jue till att cykla i stormen sen... (fint barskåp va?!) Själv höll jag mig till min kära dryck... Som ni vet vilken den är vid det här laget... Mamma var här med en leverans idag... :P Till det blev det popcorn och Catwoman... Purrfekt! :D

Kommentarer:

1 Junitjej:

Vilken snygg design du har skaffat!

2 Susanne:

Junitjej - Tack så mycket! Ombyte förnöjer heter det jue... :)

3 Carina:

Jag kan läsa din blogg ha ha

4 Susanne:

Carina - Jag ska banne mig "kryptera" en mening eller två i morgon! :D

5 Carina:

Ska bli mig ett sant nöje o lösa haha, tycker ju de e kul

6 Susanne:

Carina - Kanske lägga ut bilden på hjärtat i samband med det... :)

7 Carina:

Men de kan jag ju inte läsa hihi

8 Susanne:

Carina - Nej det är verkligen en labyrint av ord... *L* Men passande till det ämnet...

9 Hermaneira:

Excellent site.

Kommentera här: