Kommer att spana in ben

            

snart... Äntligen är det dax för denna härliga serien igen... *L* Har vilat på maten i soffan genom att kika på ett program om Britney Spears och ett med kändisar som får jobba som poliser... Inget man behöver anstränga hjärnan med med andra ord... ;) Blir jue ett besök till the Playboy Mansion sen och hälsa på girlsen oxå... Och sen även boysen mina i Supernatural... När det är slut så hoppas jag grannen är slut oxå så det blir tyst där uppe ifrån så jag får sova! :P

Ps. Får jue lov att inte glömma Erik och Mackan på sexan oxå kom jag på!

Kommentarer:

1 Kerstin:

Såg Erick & Mackan igår; dom är ta mig tusan inte kloka, dom grabbarna!

Hinderbanan hade jag velat springa, jag var grym på det i lumpen!

2 Susanne:

Kerstin - Dom är helgalna! *S* Vänta å se när jag härjar med dom... Om jag nu inte blir bortklippt vill säga... Du får satsa på AF vetja!

3 >Robin Hood>:

Om du hade chansen välja (på lek) mellan mig och Ben, vem valde du? Och - älskar du mig? rodnar klädsamt

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

Janne

4 Susanne:

Janne/Robin Hood - Haha men då får allt mannen visa sig först... Då kan vi se om jag frågar på chans... ;)



Är det du med din lååånga kram som ser till så att bloggen är totalt tossig?! *retas*



Kram!

5 >Robin Hood>:

Jag skojar bara, gift med elva barn och utfattig - du vet Robin - en i varje buske :)

Om svaret gör det konstigt, ta bort det!



Krm

Janne Benlös

6 Susanne:

Janne/Robin Hood - Du har då legat i... S Men inte ute i buskarna väl... Kallt i skogen nu... Då förstår jag om du blir benlös... ;) Annars är dom väl tre om jag kan räkna rätt... :P



Kram!

7 >Robin Hood>:

rodnar



anonym tomte

kräm

8 Susanne:

Janne/Robin Hood - Hihi fick jag tyst på dig nu... ;)



Kräm i den kramen alltså?! :D *klem*

9 >Robin Hood>:

Ja, tre ben blev för mycket, min moral är så konstig. Jag rodnar även om jag läser ;)

Fast ben hm nja, är det så?



Kram om ditt!

Janneklem

10 Susanne:

Janne/Robin Hood - Är det den lilla hjärnan som tar över den större hjärnan menar du... ;) Då kan man jue bli rosig om kinderna... :P



Kram!

Kommentera här: