Flufftime :D

  

Sorry jag kunde inte låta bli att sätta den rubriken när jag hittade denna bilden i min dator... *L* Mitt hår ser ut så där för övrigt snart oxå om ingen sätter en sax i det snart... Och spiller det gör jag jue titt som tätt som ni vet... ;) Men just nu så går jag i väntans tider... på brevbäraren om han kan ha med något kul paket till mig... Prottepaket får jag på onsdag för det ringde dom och väckte mig om i morse... Förlåtet när det gäller sådana viktiga saker... :P

En glass med namnet The Sex Pistol lanseras nu i Storbritannien. Förutom att svalka britternas gommar sägs den även öka sexlusten. Med hjälp av ingredienser som gingko, biloba, arginine och guarana ska The Sex Pistol, som serveras med LA Fee Absinthe,  hjälpa köparen att bli sugen på mer än bara glass. The Sex Pistol kommer serveras på Londonbaserade varuhuset Selfridges när detta öppnar sin glassbar i september.
- Det är en perfekt efter-shoppingen-belöning, säger glassbarens grundare Matt O'Connor.
Han menar att det bara behövs en glass för att ge konsumenten ny energi och helt andra tankar efter en dag av arbete eller shopping. The Sex Pistol säljs bara till besökare över 18 år och endast en glass per kund och besök är tillåten.

Man kanske skulle ta och göra sig en sådan här fluff för att vakna till liv ;P

Kommentarer:

1 Cat:

Ohh!! Mer glass åt folket..hehe! =P



Länken funkade inte. =(

Puss!

2 ☆ Susanne ☆:

Cat - Börjar väl bli lite för kallt för det snart... :P

Dumma blogg.se!! Det var hörlurar formade som kattöron... :D

Puss!!

3 Cat:

Haha! Sant, men man får äta inomhus..i värmen. =P



Oh nooo! Va sött.. måste leta upp dem!!! =D Låter ju hur tufft som helst!



Puss!

4 ☆ Susanne ☆:

Cat - Ja min lya är jue känd för att vara varm så... :P

Tänkte på dig direkt när jag såg dom... Fanns i rosa oxå... ;)

Puss!!

5 Cat:

Hehe! Precis.. Glassparty hos dig då! ;)



Ohh!! Jag ska leta efter dem så fort jag hinner. =D Nu är det dags för lite jobb här. =( Yäk!!



Puss vännen! <3

6 ☆ HOCKEYSAMBON ☆:

haha ja det är klart

7 ☆ Susanne ☆:

Cat - Har precis haft fluffkalas här med blåbär... :D

Här vart det en dusch och nu ska jag ge mig ut och promenixa och sen till gymet... :P

Puss!! <3

8 ☆ Susanne ☆:

Mikaela - Nu sviker mig minnet igen!! :D

Bäst att jag kikar in till dig å ser om jag kan friska upp det... ;)

9 ☆ HOCKEYSAMBON ☆:

Jodå helt okey men dåligt slut.

10 ☆ Susanne ☆:

Mikaela - Okey för jag filurar på att kika på den... Han - MR har jue fått bra recensioner för sin roll i alla fall... :)

11 ☆ HOCKEYSAMBON ☆:

Ja han är riktigt bra i den filmen. Men den är helt klart sevärd så jag tycker du ska se den!

12 ☆ Susanne ☆:

Mikaela - Han höll jue på att strula bort sin karriär så kul att han är tebax... Ska helt klart se filmen... :)

13 ☆ HOCKEYSAMBON ☆:

Det gör du helt rätt i! :)

14 ☆ Susanne ☆:

Mikaela - För en gångs skull så gör jag jue något rätt... ;D

Kommentera här: