A million candles burning

            

Har fått denna låten på hjärnan så den har gått på repeat medans jag har svept ihop lite proteinmuffins... *L* Men denna gången använde jag ett annat proteinpulver så dom blev lite torra mot vad dom brukar... Men man måste jue experimentera sig fram eller hur... ;)

            

Syns det att det ska föreställa hjärtan förresten?! *S* Ja ja dom blir jue inget fagrare dit dom kommer... Huvudsaken är jue att dom smakar gott! Testade även att ha lite hallon i en del så dom blev saftigare... Lekte lite till med en röra av mixade hallon & keso & proteinpulver ovanpå... :P

           

Och nu är det jue dax för att fixa käk istället... *L* Jag börjar att förstå varför jag har så mycket disk jämt... Men i morgon smiter jag ut på turné med båda mina päron... Se om jag kan blinka i ögat så jag får smita in på IKEA och köpa mig mina turkosa lampor... Och sen jue få upp mina nya gardiner... Ska även muta en kompis med mat så att han hjälper mig med min rullgardin som far ner stup i kvarten... :S

Kommentarer:

1 Ousa:

SV: Fast jag har inge bröd hemma, äter ju sällan knäckebröd. Men tack för ett bra tips!! :D



Å du! Så otroligt fint du gör när du bakar! blir inspirerad Bakar du på någon speciell sorts proteinpulver?

2 Jossan:

Hej gumman. Hoppas allt är bra. Jag är en liten tröttis nu. Gjorde illa mig idag så jag sträckte mig i ärret=( Nya huden är fortfarande skör..

Nu ska jag ligga här och vänta tills J kommer med hämtmat..MYS!!

Bamse kram till dig

3 Cat:

Wohooo! Den sista ser ju helt gaaalet smarrig ut!

Mejla över ett par hörrööö! ;)



Jupp...blir massa vitlök här! =)

Väntar på att du skall skicka över lite av dina vitlöksbröd också juh! ;) Hehe!!



Just nu mår jag rätt så skapligt iaf! =D

Men har tagit ett par glas vin.. kanske är därför..

Så imorgon lär jag väl må piss igen. Puckad Cat! =P



Puss! <3

4 IDA JOSEFIN ENGDAHL!:

Mumms detta såg jätte gott ut :D

5 Susanne:

Ousa - Det går bra även med vanligt bröd... Fast det har inte jag hemma så ofta... Förrutom proteinbrödet som jag bakar i alla dess former... :D



Jag använder för det mesta Scitec Nutrition's Protein Delight när jag bakar... Det är 50/50 kasein/vassle... Tycker att det blir bäst å luftigast koncistens av det... :P

6 Susanne:

Jossan - Hej vännen! Bara bra här... *L* Har precis tagit mig en powernap... Mumsade på kycklingburgare å bidde lite trött i ögat jag med... ;) Hoppas att det känns bättre nu efter vila å mat för dig... Bäst jag kikar till dig för säkerhets skull hihi... Kramelikram!!

7 Susanne:

Cat - Får det lov att vara kycklingburgare oxå kanske?! :D Jag kan skicka med mina djävla grannar oxå om du vill... Nu får dom höra på Scorpions... ;)



Ett halvt glas rött vin om dagen ska visst vara bra har jag läst... :P Men det verkar som att du är lite dålig på att räkna... *retas* Hoppas att du är pigg i morgon oxå då! :)



Puss!! <3

8 Susanne:

Ida Josefin Engdahl - Kan lova att jag är mätt i maggen nu! :D

9 Dreadlocks babe:

ser gott du de där.. dock inte så hjärtformade... men huvudsaken e att dem blev bra=)

själv bakade ja rulltårta på jobbet idag... så dem har massor i frysen nu..

Imorn får ja ÄTA!!!!!!! så jäkla nice.. blir kinabuffe med mannen med stort M...:P



fixade bakpapper o formar idag med så ja ska försöka dra ihop marängerna igen o testa..



nu e de dax för caseinprotein med banan o peanut smak...mums

mitt lilla godis..



Kramis kramis o sov gott

10 Susanne:

Dreadlock babe - Jag var för optimistisk å hade i för mycket smet i formarna så det välde jue över kanten... *S* Tog till 2/3 delar men får bli 1/2 bara så blir det nog bra...

Då har du nedräkning nu då å skuttar i säng förstår jag så att det fortare ska bli lördag... Å få träffa mannen med stort M oxå då förstås... ;)



Kikade på dom minsta proteinburkarna från Scitec å testat... Ena finns inte hemma just nu så jag där finns det jue två smaker till som inte jag har mailade å frågade om när... Nyfiken som jag är ska jue alla smaker testas... :P



Natti natti å sov så gott! Kramis!!

11 E:

Duktig du är som fixar och donar, vi är i fjällen och har med min syster som en fena på sådant, riktigt sweet. Må gott

12 Susanne:

Elli - Kul å pyssla på i köket tycker jag... *L* Men idag får jag vila därifrån... Måste jue hinna att äta upp allt jag gör oxå... :P Må så gott du med!

Kommentera här: