Farligt

Mina böcker på bevakning
Författare:TitelBandtypLagerstatusPris/st
 CAST, P.C.:SVEKET (9163864126)Häftad Ännu inte utkommen 106 kr
 CAST, P.C.:VAMPYRENS MÄRKE (9163864118)Häftad Ännu inte utkommen 106 kr
                                   

att sätta sig vid bloggmaskinen för då hittar man så mycket som man vill ha... *L* Nu har jag dessa två stycken böckerna på bevakning för dom kommer inte ut förrens i augusti... Har jue några att läsa innan dess om man säger så så jag har inte tryckt på shoppingknappen... ;)

Nu borde jag ha en knapp och trycka på på mig själv så det blir lite fart på mig... *S* Det är jue dax för ännu en tur ner i tvättstugan... Magen vill ha mat oxå säger den så vi får se vad jag hittar på till den... Kan inte påstå att det lockar att ställa sig vid spisen just nu... :P

Kommentarer:

1 Sindarin:

Sv: Coooolt dom där ska du inte visa för Eviltanta =) Hon lövar vampyrer

2 Susanne:

Sindarin - Jag lövar oxå vamps! :) Men nåt måste hon jue få när du fick en teve... ;)

3 Sindarin:

Sv: Hon kan få vampar på TVn? =)

4 Susanne:

Sindarin - Ja fixa serien True Blood till henne... :)

5 Sindarin:

Sv: Noterat =)

6 Susanne:

Sindarin - För att inte tala om filmen Twilight... :P

7 Sindarin:

Sv: Den har vi redan =) men förutom den var det länge sen man såg någon juste vampfilm...

8 Susanne:

Sindarin - Har du sett Låt den rätte komma in på film?! Såg den för 49 kronor på cdon tror jag att det var... :)

9 Sindarin:

Sv: Har den med =)

10 Susanne:

Sindarin - Vad faaan! :D Vad ska jag komma på då då?! 30 days of night... som kommer från en serie...

11 Sindarin:

Sv: den har jag inte sett... är den bra?

12 Susanne:

Sindarin - Har filmen men inte sett den... bara läst serien som jag diggar... :)

13 Sindarin:

Sv: Ahaaaaaaa jag fattar

14 Susanne:

Sindarin - Finns en hel del i denna bloggmaskinen som jag inte hunnit med än om man säger så... :)

15 Sindarin:

Sv: Det är tydligt det. Nu blev jag sugen på att kolla på vampyrfilm =)

16 Susanne:

Sindarin - Hihi jag lurar dig till massor av dumheter... Äta å se på film lixom... ;)

17 Sindarin:

Sv: Ja eller hur... hur ska jag ha råd med det nu? =)

18 Susanne:

Sindarin - Den finns för 59 kronor någonstans... men Prisjakt bråkar med mig... :( Annars får jag skicka den till dig på divX... ;)

19 Sindarin:

Sv: Vilken pratade vi om nu? =)

20 Susanne:

Sindarin - Haha drick vatten sa jag jue! ;)

30 days of night... :P

21 Sindarin:

Sv: Jahaaaaaaa... ja den verkade lite spännande =)

22 Susanne:

Sindarin - Serien True Blood tror jag inte ha kommit ut på köp-dvd än... Andra säsongen kör jue igång nu dock... :)

23 Sindarin:

Sv: Nääää dom hittade jag bara i bokform när jag letade =P

24 Susanne:

Sindarin - Precis det finns dom som på engelska... :) Man får jue leka pirat annars lixom... ;)

25 Sindarin:

Sv: Jag har sett på TV att Piracy is stealing =P

26 Susanne:

Sindarin - Har du TV1000 då för jag har för mig den serien gick på den kanalen?! :P

27 Sindarin:

Sv: Yes det har jag ju ilar till TV tablån

28 Susanne:

Sindarin - *håller tummen* :)

29 Sindarin:

Tv: Den går inte under överskådlig tid verkar det som =/

30 Susanne:

Sindarin - Det kanske var Canal+... jag å mitt minne... :) I alla fall inte på någon kanal som jag har... :(

31 Sindarin:

Sv: Inte ja heller då... Attans

32 Susanne:

Sindarin - Finns i min bloggmaskin annars... ;)

33 Sindarin:

Sv: Trånar me ögona ;-)

34 Susanne:

Sindarin - Synd att vi inte bor i samma stad så kunde du komma förbi med en dvd... :)

35 Sindarin:

Sv: JA va ska du bo där för? =P

36 Susanne:

Sindarin - Ja det var jue dumt... :D

Du får gå på bio annars å se på Lesbian vampire killers... ;)

37 Sindarin:

Sv: Damn det lät som en titel i min smak =)

Nu ska jag packa ihop och åka hem... Vi hörs senare kanske =P

38 Susanne:

Sindarin - Det är en brittisk komedi parodi på vampyrer å road-trips... :)

Jag ska mumsa i mig maten här å sen springa lite i dessa trappor igen... :P

39 Simone:

Schysst, sommarläsning för hela slanten :)

40 Susanne:

Simone - Lär bli höstläsning eftersom inte böckerna har kommit ut än... :)

41 Anonym:

Hoppas du får en trevlig sommarkväll! =)

42 Susanne:

Anonym - Detsamma önskar jag dig! :)

43 MISSEXTRA:

Allt bra idag?:)

44 Susanne:

MISSEXTRA - Bara bra men varmt! :P

Hoppas att allt är bra med dig... :)

Kommentera här: