Klet med mat

            

Kaviar, vita bönor och kaffesump... I Hollywood tar kändiskvinnorna till varje tänkbart knep för att bli vackra och exempelvis få en fräschare hy eller hår... Jag kanske skulle ta och ta av mig tishan när jag käkar som spiller så... *S* Slå två flugor i en smäll lixom... ;)

Men visst är Pamela Anderson mycket finare utan allt klet (läs spackel) i ansiktet som hon brukar att ha... *L* Nu är det min tur att göra mig fin inför trappträningen... Man kan jue möta någon och jag vill jue inte ha deras liv på mitt samvete... Så dax för mig att skutta in i duschen... Men här används duschcreme och schampo... :P

Kommentarer:

1 Jossan:

Är de där hon??Kände inte igen henne=)

2 Susanne:

Jossan - Visst är det hon... :)

Hon är jue vacker utan krigsmålningen som hon brukar att ha!

3 Sindarin:

Sv: Testat en tuchpenna? =)

4 Susanne:

Sindarin - Pamela kanske kan låna mig lite av hennes smink... :)

5 Sindarin:

Sv: Du får fråga henne =)

6 Anonym:

Sindarin - Ja för vi blondiner håller jue ihop lixom... ;)

7 Sindarin:

Sv: Det är sant. Nu ska jag smita ner till affären istället (blev inget bad)

8 Susanne:

Sindarin - Blev du sugen på mat när du läste detta... :)

(smet ner i tvättstugan igen jag)

9 Julia:

Ja det stämmer :)

Bor du i skogen ? :P

10 Susanne:

Julia - Välkommen!! :)

Nej jag bor mitt inne i solstan kan man väl säga... ;)

11 Cat:

Du är så vacker utan spackel!! *sjunger*



Blev inget jobb alls för mig idag!!! =P 1 ombok o 1 avbok! Så jag har vart ute me lillkillen medan gubben o en vän till oss mekat med Corsan! =P



Wiihuu!! Lost idag! Jag är så otroooligt lycklig!! =D



Haha! Jag har blåst för fullt, men det envisas med att göra ont ändå.. ;)

Puss!

12 Ousa:

SV:Ja, han verkar cirkulera just nu på många sidor, gärna träningsbloggar. Märkligt, antar att han bara jagar läsare. han lyckades jue



Åhhh! Den lampan vill jag ha, jag som inte ens har en kökslampa över bordet. jublar :D

13 Susanne:

Cat - Vad fint du sjunger vännen!! *visslar*



Lyckat att det blev på samma dag då så att du blev helledig... Gott att få vara ute i friska luften lite... Här är det 6 plusgrader nu men blåser som 17!! :P



Härligt att du jue är på bra humör idag!! :D



Du är väl där med tungan å känner oxå kan jag tänka mig... Går jue bara inte att låta bli det... ;) Puss!!



14 Susanne:

Ousa - Konstigt om han bara har nichat sig på träningsbloggar med det innehållet... Är nog överallt å jagar besökare skulle jag tro... :S



Då är det jue perfekt med den där då... Blir till att önska dig den när du fyller år... :D

Kommentera här: