SM i Athletic fitness 2009

  
  

Nu är mycket av förarbetet klart och vi ser fram emot denna sensommardag i september. Sund träning och hälsa, glädje och inspiration är temat för denna helg!

Tävlingsarenan Medborgarhuset i Säffle kommer att fyllas med folk då intresset är mycket stort lokalt för detta evenemang!
Det finns cirka 400 sittplatser och 100 av dessa är sålda på förköp!

Säffle AK (som i år fyller 60 år) har bjudits in av SKKF att arrangera AF-SM. Dels för att på detta sätt skapa intresse kring klubbens jubileum, men även för att klubben känner att man är en god arrangör! Senast man arrangerade någon större tävling var 2007 då U/J NM i Styrkelyft arrangerades.

Föreningen är även arrangör av en stor föreningsmässa i samma lokal, men med gratis inträde! Cirka 15 föreningar i Säffle kommer att få chansen att visa upp sin bästa sida och kommer dessutom att bjuda på underhållning från en scen där Johan "Plexus" Oldenmark kommer att vara speaker hela dagen! På samma mässa deltar flera företag, bland annat Sportringen med sitt breda sortiment av idrottsprodukter, -skor och -kläder men även en bilfirma samt ett företag inom hälsovård (Energicellen)!

Johan kommer även att föreläsa på fredag kväll men då för Säffles föreningar.

Ser man till AF SM-tävlingen så kommer även i år hinderbanan att gå utomhus, detta år på asfalt! Läktare kommer troligen att byggas kring denna så att de som har sittplatser inne även kommer att ha det ute!

Öppna nybörjarklasser i BF, CBB och BB kommer att genomföras samma dag!

Jag skulle kunna berätta mycket mer om vad som händer men kom till Säffle så får ni uppleva en härlig tävling och en folkfest lovar en förväntansfull tävlingsledare!

/Freddan 

I högermaginalen ligger det en klickbar ruta som tar er direkt till detta inlägget med all information... Här kan ni se översikten på sittplatserna... Är det något ni undrar över så är det bara att maila och fråga... Adressen har ni precis över den klickbara rutan med SM-loggan på... Jag kommer även att lägga ut fortlöpande information... /Susanne

Kommentarer:

1 ella:

kikar in & säger grattis;)såg d på cat s sida=)

ha en bra kväll.

2 cassie:

hejsan !

haft en bra dag ?

besök gärna min blogg och lägg till på bloglovin om du gillar den !

3 Susanne:

ella - Tack så mycket!! :) Såg att hon hade hittat på lite bus... ;) Ha en bra kväll du med!

4 Susanne:

cassie - Hejsan!

Bara bra för det är jue min dag idag... ;)

Oki kikar in sen när jag här käkat...

5 ella:

hehe ja minnet är ju bra men kort;)

ja varför kan man ej få mer exakt tid haha.man kan ju ej göra så mycket mer än vänta liksom.sen 2 dar?sitter väll å väntar mellan 12-16 imorn så kommer dom endå torsd.

hoppas spisgubbarna kommer i tid iaf!=)

6 Susanne:

ella - Mitt är tydligen supersnabbt det... ;D

Här är det jue bara en dag som väl är... Men sex stycken gubbar lixom... Kommer att bli trångt runt spisen det... :P Går du ut i morgon så kommer dom säkert... men väntar du så kommer dom nästa dag... Brukar vara så typiskt!

7 Cat:

Jaaa, visst gör jag!! Skall satsa på Idol tror jag bestämt! ;)



Vaa?? Blev du slagen av dumma dörren? =/ Det vart jag med en gång.. Fick en jääkla smäll precis vid ögonbrynet..Bulan var stor som en golfboll.. =O



Ska minsann googla fram nåt skoj åt dig!!! =D Kanske blir nåt grovt så skickar på msn!! ;) Hehehe!



Idag har jag fått min lön!!! =D

Har du haft en bra dag då vännen? =)

Puss! <3

8 Susanne:

Cat - Det tycker jag... :D För kan inte tänka mig att du är i närheten äv sämst som en del där... ;)



Dörren sopade till mig över handen... Hann inte med alls för luvan på jackan för upp över huvudet på samma gång... :O Vilken syn lixom!



Kanske lika bra det om jag känner dig rätt... ;) Men nu laddar du väl för Lost... Det krockar synd nog lite med 24... Gissa vem som åker på stryk då?! :P



Wow!! Det är banne mig en bra dag idag!! :D

Bara bra här hos mig... Nu är det soffpotatis som vanligt... Å lite fix med SM i AF...

Puss!! <3

9 Cat:

Haha!! Nej huuuah.. Så dålig hoppas jag inte att jag är.. =P Men fan inte duktig heller! ;)



Usch..=( Låter inte kul.. Dumma bilar det finns.. =P

Ingen fara iaf eller?



Jaa...Jag peppar helt galet..=D Bara 40 minuter kvar!!! =D Wiiiie!! Hmm..vem åker på stryk? =P



Jaa...en riktigt bra dag!! =D Så skönt.. Tack underbara sol! =D



Puss! <3

10 susan:

Stort Grattis på din dag...Hoppas du haft en bra dag..

bamse kramar//s*

11 Susanne:

Cat - Här är en som inte kan sjunga i alla fall... Men finns nog dom som sökt till det där programmet som är snäppet värre än mig... :D



Bilar är hård å barn är mjuka... Men zuzibuz är oxå hård! ;) Det gick bara bra... lite röd över en knoge bara...



24 lär åka på stryk... Fast jag vill väldigt gärna se det oxå... Får nog bli PIP tror jag... :P



Man vaknar verkligen till liv när solen tittar fram! :) Puss!! <3

12 Susanne:

susan - Tack vännen! :) Dagen har varit bara bra...

Kramelikram!!

13 Cat:

Hehe!! Då kan vi ta varann i hand! =P



Hahaha! Jaa, du är ju Zuzibuz da biff! ;)

Okey! Skönt det iaf!



Haha..jahaa... Sorry! Jag är lite Lost jag..=P

Nu börjar det om FEM MINUTER!!!!!!! Wohoooo!!!



Puss på dig söta vännen o grattis än en gång!! <3

14 Susanne:

Cat - Det är mycket som vi kan göra det med... :D



Tur att jag klarar mig i bland i alla fall... Brukar jue lyckas med det mesta annars... ;)



Nu är jag totalt Lost!! Det börjar nämligen nu å jag ruuusaaar tebax till soffan!! :P



Tack vännen!! Ha det nu mys i soffan!! Puss!! <3

15 Cat:

Hehe! Jo verkligen!



Även där kan vi ta i hand då!! ;)



Fy fan så braaa det är! Jag vill se mer NUUUUUU! =P



Nu skall jag googla...=P

Puss! <3

16 Susanne:

Cat - Ja vad sjutton det tog jue slut alldeles fort fort jue... :P Du får väl leka pirat annars å knycka avsnitten från USA... ;)



Ska bli spännande att se vad du hittar för tokigheter... Tiden går ut om 20 minuter... :D Skulle inte du nanna kudden förresten?!



Puss!! <3

17 Cat:

Precis...som alltid. =/ Man vill ju bara ha mer liksom..=P



Hehe!! Blev inte så busigt ändå..=P Fantasin svek mig totalt.. Skallen är helt grötig. ;)

Joo..ska snart sova.. Imorgon blir det att gå upp göörtidigt ju. =/ Men det är skönt på ett sätt! Blir mkt mer aktiv! =D Har inget jobb imorrn iaf..



Puss! <3

18 Susanne:

Cat - Nu är jag jue nyfiken hur det gick i 24 oxå... Fast det tror jag går i repris i en annan kanal... :P Där kan man att säga att tiden är knas oxå... Det dygnet har räckt i många säsonger nu det... ;)



Ska oxå gå upp i någorlunda tid för det kommer jue hela sex stycken gubbar hit och byter min spis... :D Lär bli trång runt den...



Den bilden är läcker... ska inte visa för mycket... hålla spänningen vid liv lixom... ;P Puss!! <3

19 Cat:

Hehehe!! Det är bra med repriser alltså! =P



Jaa, fan så nice! Foton imorgon då?! =D

Gött med nya prylar alltså! =)



Haha! Japp! En liten teaser så där! ;)

Nu kallar sängen på mig snart... Skall upp om sex timmar...=/ USCH!



Sov gott sen gumman!

Puss! <3

20 Susanne:

Cat - Tur att dom finns när jag inte har någon inspelningsbar dvd... :)



Självklart kommer det bilder på när jag inviger den nya spisen... :P Spännande å se vad det är för någon som jag får...



Precis reta aptiten lite lixom... ;)

Ska bli sängen för mig med här vilken minut som helst... Vill jue inte skrämma slag på gubbarna i morgon heller... :D



Sov så gott vännen!! Puss!! <3

21 Cat:

Jaa verkligen! Ska se till att sälja massa maskiner så ska jag köpa en inspelningsbar DVD till dig!! =)



Yeah! Väntar spänt på de bilderna! =D Alltid kul med nytt som sagt..



Japps! =D

Hehe! Det tror jag inte att du gör.. Men skönt o komma upp o få på sig kläder innan de kommer iaf..=P



Nattii! Sov sött! =)

Puss! <3

22 Susanne:

Cat - Jag var lite snål när jag köpte mitt surroundsystem å tog ingen hårddisk på den tyvärr... Men finns jue billiga dvd:er nu i å för sig... :)



Nyfiken som jag är utav mig oxå... :D Å ny spis behövdes verkligen... utsliten den jag har jue... ;)



Vaktmästaren hade jue bra roligt åt mitt nyvakna jag sist... Men nu ska husägarna vara med tror jag... Måste jue göra ett bra intryck när jag ska ta upp om familjen klamp... :P



Natti natti än en gång vännen!! Puss!! <3

23 >Robin Hood>:

Hej Zuzivännen!

Läser och tänker på dina senaste inlägg och stannade här. Promenixen du haft verkar som här, soligt, men svalt. På SM är du med bakom eller framför disken s.a.s.?

Idag är torsdag, bäst kolla om det är någon serie för oss :D Jag fick se Lost, hamnade hos Cat och - där stod det hon skulle se. Bra vetskap, men serien var knepig hänga med i, fram och tillbaka.



Hoppas du fått i dig lite gott och njuter av din nya ålder ;) Kram goding!

Janne Huva

24 Susanne:

Janne/Robin Hood - Hej vännen!

Var varmare häromdan men då blåste det jue som busen... Hade åkt i älven om det inte varit räcken på broarna... :D Kan väl säga att jag är bakom disken... Fast jag är nog framför den ibland oxå... dock inte på scenen... i alla fall inte i bikini... ;)

Tror att vi hälsar på hos varandra samtidigt nu... :) Det är Criminal Minds idag som du gillar... Har du inte sett Lost innan så är det nog svårt att hänga med... Den serien är inne på sjunde å sista säsongen... Flyttar i tid å rum i själva serier å även själva serien om man säger så...



Fått i mig massor av gott... Har invigt ugnen idag... :P Kraaam!!

25 >Robin Hood>:

Hej vännen,

sent ute, enda besöket jag hinner idag - hos dig såklart! Lost, sonen säger de hoppat över någon säsong? Jo, jag såg allt, men på slutet kanske jag missade något. CM missade jag med, får sikta på reprisen. Har bil tills söndag morgon kl 09, så jag får fara & flyga nu :D

Vill ge en morgon-(natt-?) kram!



Må väl

Janne Hooden



Ps. Ja, nästa vecka håller du på Magnus och jag på The Hot Babe ;) Ds.

26 Susanne:

Janne/Robin Hood - Hej vännen!

Då är nog jag totalt lost för jag har inte märkt att dom hoppat över någon säsong... :) Visserligen är den serien så skruvad så att man skulle kanske inte märka det... *hmm* Har den flygplansmotor eller när du ska ut å flyga?! ;) Kör försiktigt nu... Papsen är ute på vägarna till morgonen oxå... Ska neröver å köper sig en ny bil... Håll i hatten å ratten! :D



Må så gott! Kraam!!



Sa jue att han skulle gå till final när det hela började... :P

27 Fredrik:

Hej,

Vi skulle vilja boka 3 biljetter till nästa helg.

Hur gör man?

/Fredrik

28 Susanne:

Fredrik - Hejsan!

Jag mailar dig hur allt går till... :)

Kommentera här: