Större format

                                 

Jag har fått till affischen och översikten i lite större fomat än innan så det är lättare att se... Klicka bara på bilderna så poppar dom upp... Större än så fixar inte denna bloggen tyvärr... Men det är bara att säga till så mailar jag över bilderna till den som vill...

Kommer alltid att ligga ett aktuellt inlägg här som syns om ni scrollar på sidan... Annars är det bara att klicka på SM-loggan i högermarginalen så kommer ni till det första inlägget med all information sen tidigare...

Kommentarer:

1 Rebecca (lipgloss, girls best friend):

Ha en bra dag! :)

Kram

2 Nazli:

Fin blogg!! =D

3 Susanne:

Rebecca - Ha en bra dag du med! :)

Kram!

4 Susanne:

Nazli - Tack så mycket! :)

5 Cat:

Hej igen! =D



Jodu...denna katten är inte rädd för nåt. Han motar stora hundar o e så kaxig. En riktigt jävlig tisse..dock snäll som bara den mot människor. =)



Okey.. Kämpigt då. =/

Jag har inte sagt till honom ännu, men han är försvunnen. Skall kika in hos honom o säga det! =)



Hoppas du har det mysigt på din promenad!

Puss! <3

6 Susanne:

Cat - Hejsan! :)



Dom som är mindre brukar vara ettrigare än dom som är större... Å dom stora har respekt många gånger för dom går jue för strupen... :P Så bland människor ofta oxå jue...



Det är fixat nu så du behöver inte säga något... Jag kunde muttra om det själv... ;) Var väl bara google som knasade sig en sväng... :S



Det är hela tio grader varmt ute!! Men var jue tvungen in å äta... :D Puss!! <3

7 Cat:

Jo precis! O denna är ettrig så in i den.. Heelt sanslös.. Hehe! Men söt är han! =D



Hehe! Jag såg det när jag var inne hos honom o kikade! =)



Riktigt härligt ute! =D Stannade till o käkade lite o matade fåglarna vid hamnen efter vi handlat! Jättemysigt! =D



Puss! <3

8 Susanne:

Cat - Min var galen på killar i glasögon den... :D Undrar om någon med det gjort han illa när han var liten... :(



Dumma google å censurera mig på det viset... Jag har inget virus... är jue för sjutton gubbar frisk! ;)



Mysigt! :) Här är det dock ingen sol längre men skönt ändå... Är så ljust å varmt ändå lixom... Här matade jag mig själv istället... :P



Puss!! <3

9 Cat:

Jaså?? =O Näääe...stackars tissen. =( Sånt sätter ju sina spår liksom. Usch för djurplågeri!



Haha!! Skönt det ordnade sig iaf!! =D



Solen börjar försvinna här med tyvärr. =/ Men men, det är förhoppningsvis bra väder imorgon med! =D

Hehe! Jaa, det behöver man ju det med!!!



puss! <3





10 Susanne:

Cat - Vet jue inte om det var så dock... Men varför den aggressionen mot dom annars lixom... :S



Ja datorer å bloggar ska bara fungera!! Punkt slut... :D



Min widget har nog fått spel... Den visar inte sol förrens på onsdag... å minus 10 grader på nätterna... :( Det går jag inte med på! :P



Puss!! <3

11 Cat:

Jo precis.. De får ju inte bara för sig att hata folk med glasögon bara för att liksom. Så nåt måste ju ha hänt stackarn.



Instämmer!



Då har min widget också fått spel. Visar också sol först på onsdag.. GAAHH! Varför? Buuäh!

Vi får starta krig mot vädergudarna!



Puss! <3

12 Susanne:

Cat - Precis vad jag oxå tror... det måste jue komma från nånstans lixom... Å då var han jue bara en kattunge! :(



Bra då är vi jue överens... :D



Mn visar dom lika denna gången?! Säg bara inte att det är sant för det visar mer snö på måndag å tisdag oxå... :S Nu är det krig!! ;)



Puss!! <3

13 Cat:

Exakt.. Stackars liten då.. =( Lever han idag tissen? Ditt ex tog honom när ni gick isär va?



Japp, ofta överens du o jag! ;)



Ajjemen, det gör dem! Min visar regn imorgon och snö på tisdag o torsdag. =/

Japp, CrazyCat o Zuzibuz förklarar härmed krig mot vädret!! Hell yeah!



Puss! <3

14 Sindarin:

Sv: Det är ju precis som du säger... tur att jag har hittat dig och Cat som kommer med så mycket glada tillrop i rätt tid =)

15 Susanne:

Cat - Japp han stannade kvar hos mitt ex för han trivdes i huset så å att få vara ute... Hade inte hjärta att stänga in honom i en lägenhet för han bara skrek... Han är död sen många år tebax nu... blev sjuk tyvärr... :(



Visar mulet som idag å i morgon här... Men det där hinner jue ändra sig igen... Ska bli spännande å se om vi får dra ut i krig eller ej... :P



Puss!! <3

16 Susanne:

Sindarin - Jag skulle ha reagerat precis likadant... Tror nog att din sambo skulle ha gjort det oxå om det varit ombytta roller... Även hon kanske har hunnit att tänka till under denna bilresan nu... :)

17 Sindarin:

Sv: Åh jag borde också äta... hänga tvätt... bada och handla lite mat så att jag faktiskt KAN äta =)

18 Cat:

Ah just det..så var det ja!

Nej, det går ju inte. Är synd om dem om dem är vana vid att gå ut.

Okej..=( Du har nog sagt det med tror jag. Minnet vettu. Usch tråkigt iaf. Det är nackdelen med att ha djur. att de inte blir lika gamla som oss.



Haha! Jaa, jag är laddad.. Är du? ;)



Puss! <3

19 Susanne:

Sindarin - Ja, jag sa inte att du skulle sluta med att äta... :D Ta en promenmix till affären nu! ;)

20 Susanne:

Cat - Ja, jag tror att vi har pratat om det förrut... :) Som väl är så hade jag släppt taget om han lite då när han gick bort... Så det var inte så jobbigt... Mest jobbigt var det nog att lämna kvar honom i huset när jag flyttade... :(



Ska ladda med lite mat oxå här nu så ska dom få se på fajt sen! ;D Puss!! <3

21 Sindarin:

Sv: måste hänga tvätt och bada först med =)

22 Cat:

Mjo, skönt det.. För det är ju så hemskt sånt där. Jag fasar för när vår bebis försvinner. =(

Usch ja, det kan jag tänka mig. Egentligen så är nog det värre.. Att liksom "lämna" dem..även om det är för djurets bästa.



Hehe! Nu tar vi dem! ;)

Puss! <3

23 Susanne:

Sindarin - Så att du är presentabel när du går ut menar du... ;)

24 Sindarin:

Sv: ja något sådant tänkte jag faktiskt =)

25 Susanne:

Cat - Hur gammal är eran bebis nu?! Har sagt hejdå till två vovvar oxå som vi hade hemma hos mina päron... Å det är som att dom vet... Man kan se det i deras ögon... :(

Lättare att lämna exet än katten lixom... :S Även om det alltid är tufft att gå isär...



Japp på dom bara!! ;D Har hittat ett paraply som ser ut som ett samurajsvärd... :P Puss!! <3

26 Susanne:

Sindarin - Ja så att jag inte får läsa i tidningarna om att du skrämmer gamla tanter på stan... ;D

27 Sindarin:

Sv: Det beror ju helt och hållet på vad tanterna är rädda för =D

28 Cat:

Vår lillkille är 5 år.. Fyllde det den 3:dje mars! =)

Jo, men människor förstår det ju..varför man lämnar dem i så fall. Katter/hundar kanske tror att man sviker dem eller inte tycker om dem längre. =( Svårt sånt där. Min bebis blir ledsen på mig när jag åker iväg. O när jag o Micke åkte till Tyskland i en vecka.. den dagen vi kom hem var Nicky skitsur. Han ville inte ens hälsa på oss.. =O



Haha!! Det kan funka i vårat krig minsann! =)

Puss! <3

29 Susanne:

Sinderin - Ja har för sjutton inte alien framme... utan ha kläder på dig... :D

30 Susanne:

Cat - Då har han förhoppningsvis 15 år kvar att leva i alla fall... :)

Dom brukar jue glömma tiden... i alla fall hundar... För dom blir lika glada om man är borta 5 minuter som 5 timmar när man kommer hem igen... :D Katter är nog lite klokare djur dom... Kommer ihåg hue min såg på mig när jag hade kastrerat den... :S



Nu är jag i alla fall mätt i maggen... :P

Puss!! <3

31 Cat:

Jo precis! Får hoppas på det! =)

Katter är väldigt smarta djur. Helt sanslöst smarta o skickliga. Usch..va hemskt.. En sån bild sätter sig ju i skallen också.. O man känner sig skyldig. =(



Göttans.. Va bidde det för gott? =)



Puss! <3

32 Susanne:

Cat - Ja jisses vad jag kände mig elak mot han... Han vägrade å lämna mig när han kom hem... Så jag fick gå å lägga mig med han för han var jue groggy av sövningen... Kissade på mig till å med... Men sen när han blev piggelin igen glömde han det som väl var... :)



Jag käkade min kära tonfiskröra... :D Puss!! <3

33 Sindarin:

Sv: Ingen större fara, den får bara vara framme när det är lekdags =)

34 Susanne:

Sindarin - Mmm... se om du får göra det ikväll eller ej då... ;)

Kommentera här: