Kul med primtal

 

There are many exciting dates in the New Year. Your birthday, holidays, the deadline for when taxes are due. But nothing gets a geek more giddy than dealing with prime numbers, and 2011 is a prime number.

  • 1/1/11
  • 1/11/11
  • 9/10/11
  • 11/1/11
  • 11/02/2011 (2011 in reverse)
  • 11/11/11
  • 11/22/11

    Lovar att jag ska inte hålla något tal... :D Men däremot så säger jag Gott Nytt År på Er!! Polare kommer över här sen så vet inte om jag hinner att svamla något mera i år... ;) Vi ska nämligen ta och byta ut modemet och fixa bloggmaskinen oxå... Så håll tummarna att jag är up and running snart igen!! Nu dusch... :P

    (ps. kortet tog jag i somras någon gång)

Kommentarer:

1 Pia:

Helt klart häftiga datum! =)



Hoppas du får igång bloggmaskinen igen..

För det är väl bara du och jag som kommer sitta här och nattsudda nyktra.. ;)

2 Susanne:

Pia - Ja ett utav dom fyller ett av syrrans barn år på... :)



Det hoppas jag med för annars så får jag nog abstinens... ;) Kan kanske bli kul att läsa vad alla onyktra skriver... or not... :D

3 Pia:

Ja men visst är det ett projekt med att duscha fyrbenta här hemma.. =)



Hahahhaaa, gurgel, gurgel, kräk jag hade kul ikväll men jag kommer inte ihåg ngt.. ;)

4 Susanne:

Pia - Tur att jag bara har mig själv att ta hand om... Nog med jobb bara det... :D



Ja men konstigt nog så kommer dom håg precis allt som dom har druckit... ;) Se hur många som kommer att säga aldrig mer nu då hihi...

5 Matilda:

Gott Nytt År kära du!! Ser framemot att få höra vad du tycker om filmen nästa år ;) Kram!

6 Susanne:

Matilda - Gott Nytt År på dig med vännen! Ja nu så är det inte många timmar kvar minsann... :) Kraam!!

7 liza:

Gott nytt år på dej vännen!! hoppas du kommer ha en underbar kväll!!!!

Själv ska ja jobba men fick ju hem lite böcker igår som ja kan roa mig med under nattens gång.. :)



Puss o kram

8 Rebecca:

Gott nytt år vännen! :) hoppas du får en trevlig kväll!



kramis

9 Susanne:

Liza - Gott Nytt År på dig med vännen! Det kommer att bli en lugn kväll så jag sympatiserar med dig... ;) Hoppas att jag får mina böcker snart oxå... Nyfiken jue... :)



Puss & Kraam!!

10 Susanne:

Rebecca - Gott Nytt År på dig med vännen! Gör nu ingenting som inte jag skulle göra... ;) Kraam!

11 Liiiiiiiiizzzza:

tack hjärtat!! Gött då kan vi sitta o gotta oss åt alla som inte kommer må lika bra som vi imorn då... hehehe...

Du får berätta vad du tyckte om böckerna sen när du läst dem... :) du e ju min personliga vampyrboks expert.. hahaha...



Puss o kram

12 Susanne:

Liza - Precis hihi... Alla som kommer att ha en aldrig mera dag... ;) Medans vi är pigga... förhoppningvis! :D

Lovar att tala om vad jag tycker för jag kommer att sätta tänderna i dom så fort som jag får dom... :D Synd vi inte bor nära för då så kunde du låna dom sen...



Puss & Kraam vännen!!

13 Pia:

Hahahaha ja visst ärdet konstigt att fylle kajorna kommer ihåg x-antal groggar de svept under kvällen och de har haft så kul men de minns inget...



En bra ekvation det där.. ;)

14 Susanne:

Pia - Inte som jag när jag väl drack någon gång förr... När dom frågade om jag var full så svarade jag nej... Även om jag skulle ha varit det haha... ;)

15 liza:

hehehe... ler förr i tiden efter ja varit o festat med mina vänner så var alltid jag den som var nykter så ja brukade alltid ringa dagen efter tidigt o fråga hur det var med dem.. Hahaha.. o dem körde alltid den klassiska kommentaren att dem ALDRIG skulle dricka så mkt igen... det varade dock inte längre än till helgen efter innan dem drack...



ja det e ju himla synd..Så kunde vi lånat av varandra.. :)



Puss o kram sötis

16 Pia:

Lite så är jag med, folk ser inte på mig tydlgen att jag druckit, hahahahahaa..



Jag blir full typ på ett glas vin imed jag dricker så sällan..



Brukar säga till folk att man behöver inte bli en grottmänniska bara för att man har lite procent i kroppen men skratta kan man göra och ha kul och dansa!!!! =)

17 Susanne:

Liza - Precis minnet är bra men kort... Det försvinner så fort som dom mår bra igen det... Haha så borde jag oxå ha gjort... Särskilt när dom ofta ringde mitt (på här) i natten när dom inte tog sig hem... Bor jue centralt och krypavstånd från krogarna... ;)



Ja för posten tar jue mer än vad böckerna kostar om man skulle skicka dom... :S



Puss & Kraam vännen!!

18 Susanne:

Pia - På mig syndes det nog men inte erkände jag för det inte haha... Tycker det är så b att gå omkring och säga: gud vad full jag är... :P



Jag har hur kul som helst utan sprit... Men många vågar inte gå ut utan något innanför västen tyvärr... :( Folk blir jue dyngraka och kladdiga så jag har tröttnat på krogen...

Kommentera här: