Ärligt knyckt

 

Lördagen den 13 augusti arrangeras SM i Athletic Fitness 2011 på värmländska Karlstads största konferens- och semesterhotell: Best Western Gustaf Fröding. Samtidigt med AF-SM arrangeras också SM-kvalificerande tävlingar i Bodybuilding, Body Fitness och Classic Bodybuilding.

Under AF-SM ges en chans att kvala till de Svenska Mästerskapen den 1-2 oktober i Västerås. (För att få delta på svenska mästerskap krävs att du har tävlat tidigare. Ingen speciell placering krävs, bara att du har deltagit i och fullföljt en tävling i den grenen tidigare). SM-kvalificerande tävlingar avhålls den 13 augusti i följande grenar:

  • Bodybuilding (dam och herr öppna klasser)
  • Classic Bodybuilding (dam och herr öppna klasser)
  • Body Fitness (öppen klass)

 Karlstad ligger vid Vänerns norra strand, mitt emellan Stockholm, Göteborg och Oslo. Restiden är ca 2,5 timmar från respektive stad. Avstånden är 25 mil mellan Karlstad-Göteborg, 31 mil mellan Karlstad-Stockholm och 23 mil mellan Karlstad-Oslo. Läs mer på Karlstads officiella turistsajt.

Arenan Värmlandssalen har plats för upp till 320 åskådare, utmärkt med 1-2 nere till höger på översiktskartan över hotell- och konferensanläggningen Best Western Gustaf Fröding ovan.

Denna texten är copy & paste från BODY's hemsida och är Magnus ord...

Mig hittar ni jue som vanligt i kassan då'rå... Hittat mer ord som gör mig varm i hjärtat har jag gjort oxå: Alltid glad och otroligt snäll och trevlig, och hennes kakor och mat får en att aldrig vilja gå på diet mer hehe... Skrivet utav Rebecca som jag även har fått en blog award utav... Tack!! Zuzibuz, min hjälte... skrivet utav Sara... ibland så öppnar jag mina ögon minsann... ;) Nej nu så blir det till att stänga dom och vila kropp och knopp för det har jag lovat Jossan för ett par timmar sedan... :D

Kommentarer:

1 Anonym:

De är bra vännen, håll de du lovar!!;)

Hoppas oxå att du fick sova några timmar!!

Bamse kram från regnigt Umeå

2 Petra:

Ja man kanske skulle planera in en tripp till Karlstad då :)



Ha en bra dag!!!



Kram

3 Malin I Form:

DEt låter ju lite intressant men Karlstad känns lite.. långt bort? ;P

4 Matilda:

kunde ana att du skulle vara där då ;) istället för att stå i kassan borde du ju laga mat åt besökarna! haha

5 Fighting Spirits:

Kanske man kommer upp till Karlstad då. =)



Snälla vänner du har men de är från de man vill höra sådana fina ord om man nu får ngr... =)

6 Susanne:

Jossan - Heeej vännen!

Ja nån ordning och reda får det jue lov att vara... ;)

Några timmar fick jag minsann på sömnkontot... Plus en massa konstiga drömmar... :P Hoppas att du fick sova gott!

Här har dimman lättat och solen försöker att leta sig fram mellan molnen tror jag... Kraaam!!

7 Susanne:

Petra - Ja det tycker jag bestämt att du ska göra... :) Perfekt nu när det är hotell och allt på samma ställe som tävlingen...



Ha en toppendag du oxå! Kraam!!

8 Susanne:

Malin i form - Hur många mil blir det för dig att resa?! Kul när tävlingarna sprider sig över landet... Alla bor jue inte i storstäderna... :)

9 Susanne:

Matilda - Ja förra året så var det jue i Säffle... Du skulle jue tävla i cykel nån helg innan eller efter om jag inte kommer ihåg helt fel... :) Haha ja jag har allt med mig smakprov åt dom... På SM i Västerås så höll inte min kylväska kylan bara... :P

10 Susanne:

FS - Ja det tycker jag allt så kan du jue hälsa på kusin vitamin oxå... :)



Försöker själv komma ihåg att säga det till dom för ibland så glömmer jag även om jag menar det... Jag och mitt minne du vet... ;)

11 Matilda:

Japp så var det, minns jag rätt så var det efteråt och antagligen är det likadant i år :)

Haha, såklart du gjorde! Vad bjöds det på?! :D

12 Susanne:

Matilda - Synd att det inte är samtidigt så kunde du ta dig en extra sväng och hälsa på... Bara 7 mil mellan Karlstad och Säffle... ;)

Jag hade med mig tre olika fluffar plus proteinbomber och proteinmuffins och ett par saker till som jag har glömt nu... :)

Kommentera här: