Eld och lågor

 

Det är jue Valborgsmässoafton idag men jag lovar att inte elda något... :D Jag låter solen sköta det där med värmen istället även om det kommer lite vita luddtussar i vägen emellanåt på himlen... Ska snart ge mig ut på dagens promenix bara dundergröten har sjunkit lite i magen först... Som ni kan se så gick det utmärkt att fluffa upp äggvitan på dunk trots att den är pastöriserad... Kändes liiite krämigare och lenare i koncistensen dock... :P

 

En insändare ur tidningen Råd & Rön... Ja vad ska man säga?! Finner lixom inte ord och jag brukar inte att bli tyst i första taget... ;)

Kommentarer:

1 Fighting Spirits:

Vad god din fluff ser ut, mummaaa vill med ha..

Tror jycken hade gillat den med, hahahahaaa.. =)



Hahahhahahahhaa, asg..... För den artikeln, mer säger jag inte.... Mer än att lycka till att få i dig 20g protein via frukt efter träning som man ska ha... =P

2 Susanne:

FS - Det där är jue bara vispad äggvita som jag rör ner i gröten... Vill nog ha lite smak på det om jag ska äta det som det är... :)



Det är jue bara en insändare som väl är... Men tycker tidningen kunde ha svarat på den så ingen annan tror att det där är sant... Han är jue så långt från sanningen som han kan komma tyvärr! :S

3 Fighting Spirits:

Den artikeln är lika trovärdig som att jultomten är grön och bor i afrika... ;)



Det där med blogg design är inte min grej, det fär jag fråga EMelie av varför det blir så med dina smileys.. =)

4 Susanne:

FS - Som väl är så är det jue ingen artikel för då så hade jag jue verkligen blivit mörkrädd... :S Inte så smart att skippa de essentiella makronutrienterna för den enda icke essentiella lixom...



Det är endast nu idag så det är nog något buggigt med blogg.se idag tror jag eftersom du såg min bild förrut som ett X oxå... :)

5 kaffehörnan:

Jag ska ej elda heller

kram

6 Susanne:

Kaffehörnan - Och jag kommer inte in på din sida... :S Hoppas att du läser detta så att du vet... Kraam!

7 Petra:

Nä jag finner heller inga ord.



Ha en skön kväll!!



Kram

8 Susanne:

Petra - Just nu så är jag ganska så tyst oxå för jag spanar in muckler... ;P

http://www.treningsforum.no/index.php?mode=live



Ha en mysig Valborg!! Kraam!!

9 kaffehörnan:

Oj oj kallar in insatsstyrkan

Håll i byxorna, nu stormar vi bygget

kram

10 Susanne:

Kaffehörnan - Haha jag fick helt enkelt ignorera dig... Ja din sida alltså så gick det finemang... ;) Kraam!

11 Fighting Spirits:

Tror det krånglar här fortfarande imed man får komentarer flera timmar senare fast man suttit här.. =/



Hhahahahaaa, ja om den där insändaren.... Slutdiskuterat over and out, tycker bara synd om stackaren som inte förstår sig på ngt bättre... =)

12 Susanne:

FS - Här verkar dom komma i tid nu i alla fall... Värre har det varit andra kvällar när det kunnat ta uppemot 45 minuter innan både dom och inläggen har synts... :S Kanske har fått mer bloggare nu sen metro skulle lägga ner men inte gjorde det så att det är ett hårdare tryck... Inte sett att det har stått något på förstasidan dock...

13 Fighting Spirits:

Kanske bara vanligt strul int vet jag, reagerade bara imed jag laddade upp bilderna och postade inlägget sedan duschade jag och då hade komentarer kommit upp som vart skrivna 2h innan och de borde jag sett när jag var innne 30min tidigare men icke...



Jovars visst har vi grejat en del på tomten.. =)

14 Susanne:

FS - Är kanske ingen som tittar till det löpande nu när det är helg... Inte tänkt på klockslagen i och för sig på kommentarerna förrut för jag har jue varit ute... Men nu så trillar dom in i tid i alla fall... Peppar peppar! :)



Borde greja här inne jag men det har jag inte gjort... Ska jue bli regn framöver så då kan jag pyssla med det då tänkte jag... :P

Kommentera här: