Gott för hälsa och miljö

 

Jag smet ut på en promenix i regnet och hämtade mina paket som jag fick mess om... Drog inte ända till Öland dock utan till Coop som har öppet till 22... Bra med sådana öppettider när man får infall att bara dra iväg... :D

 

Hämtade även mangopulver som nyfiken som jag är bara var tvungen att snooza på direkt... :P Perfekt då med den påsförslutaren som jag tiggde till mig på mitt gamla jobb igår... Lakrits och salmiakpulvret är i burkar...

 

Ska bli intressant att göra fluff på mangon i morgon eller något annat kul experiment... Nu är det jue däremot nog dax för sängen snart... Har jue trapptränat idag och gjort en sats med tonfiskröra... Blir nog paj av det... ;)

 

Kommentarer:

1 kaffehörnan:

Mango är o verkar så vårigt

Gud jag skulle doppa tungan i grytan direkt

kram

2 Susanne:

Kaffehörnan - Det doftade gott om den så det ska bli spännande... Man kan jue använda den till så mycket... :) Inte bättre med en sked då och sleva i dig med?! ;P Kraam!

3 kaffehörnan:

Jopp de är sant

kram

4 Susanne:

Kaffehörnan - Du kan jue ta den stora svarta sleven som är i grytan... :D Kraam!

5 kaffehörnan:

snäckan

De är redan gjort

Nu ska jag nanna

kram

6 Susanne:

Kaffehörnan - Samma här vännen! Är på väg att borsta bissarna nu... :P Natti natti och sov så gott! Kraam!

7 Anita:

Tonfiskröran ser verkligen god ut , Recept ?

8 Fighting Spirits:

Salmiak pulver, ååååh det kan inte smaka illa! Älskar saltlakrits... =)



Nu väntar vi på hallonpulvret bara då. =)

Är det från Renee Voltare du beställer alla dina pulver av?



Jag är inte så förtjust i varm tonfisk mer är på varma mackor och pizza men det där såg gott ut.

9 Petra:

Bönchips, det lät spännande. Har jag aldrig sett förut.



tonfiskröran. Finns den bland dina recept? (förmodligen) ;) Såg god ut.



Ha en bra dag!!!



Kram

10 kaffehörnan:

Fick nån skal i tanden igår, men de var de värt

kram

11 Matilda:

Hur gör du pajen?

12 Jossan:

Heeeeej vännen

Vad spännande med alla smaker på pulvren:D

Hur har du det i dag? Har du tjuvat vår sol igen???

Här 'r de bara bra. Ska strax dola på lite mera men tog mig en lite paus eftersom jag var på jobbet så tidigt:D



kramar om dig

13 Susanne:

Anita - Den hittar du under namnet himmelsk röra på min receptsida hos Fitnessguru... Klicka bara på bilden i högermallen så kommer du dit... :)

14 Susanne:

FS - Det luktade inget gott utav det utan kemikalier... :( Men det kanske blir något annat när det kommer ner i ätbart... :P



Ja hon skulle höra av sig när hon var klar med det för försäljning... :) Dom andra pulvren kommer från den gården som står på förpackningarna...



Man känner inte smaken av tonfisken i denna röran för att det är så mycket annat i den oxå... Varvar jue med kyckling eller torsk ofta oxå... eller köttfärs...

15 Susanne:

Petra - Fick syn på dom på nätet så då så var jag jue bara tvungen att prova... alla smakerna oxå... ;)



Ja den finns på min receptsida hos Fitnessguru under namnet himmelsk röra... Blandar hej vilt så den är aldrig exakt lika... :)



Ha en fin dag och hoppas att din dotter mår bättre nu! Kraam!

16 Susanne:

Kaffehörnan - Hoppas att du inte behöver gå till tandläkaren oxå... De lagar hål men gör hål i plånboken... ;( Kraam!

17 Susanne:

Matilda - Den hittar du på min receptsida hos Fitnessguru under namnet proteinpaj... :)

18 Susanne:

Jossan - Heeej vännen!

Ja salmiak och mango har jag inte testat förrut... Men lakritspulvret har jag för det mesta i min fluff... :P Nope inte tjuvat solen... Men det har i alla fall slutat att regna... Bara bra här oxå för jag håller så sakteliga på att vakna till liv igen... ;)



Kraaam på dig!! <3

Kommentera här: