Håller du måttet?!

 

Fick syn på denna reklamen i klädskåpet i omklädningsrummet på gymet idag... Tydligen så ska det bli fler avsnitt utav Du är vad du äter... Tror att jag skippar det den här gången för att jag har tröttnat på den donnan... Skulle vara om det är några intressanta personer med i programmet... :)

Trött var jag även på axeln idag som hållit mig vaken hela natten... :( Så jag tänkte att ont ska med ont fördrivas och körde på med tunga vikter och ingen rehab what so ever... Det gick jue så där då får jag jue lov att säga så jag gick över till att köra ben istället... Och nu gött trött!! ;)

 

Efter träningen så promenixade jag ner på stan och hämtade ut mitt paket på Pressbyrån... Där fick jag jue även med mig dom två tidningarna som jag var ute efter... :P Skrattade gott åt mig mig själv när jag bar hem detta med både spagettiarmar och spagettiben... Var nog en syn!! :D

Nu blir jag en soffpotatis i kväll med just dessa tidningar och även mina serier... Som idag är Vampire Diaries & Sons of anarchy & Supernatural...

Kommentarer:

1 Elin:

Nej, du är vad du äter kanske är lite gammalt men jag måste säga att jag faktiskt inte har tröttnat på det än eller på henne :P



Ja, men visst. En ny mobil kan ju vara roligt mellan gångerna likaså nya gardiner ;) :)

2 Susanne:

Elin - Tycker att hon har liiite väl tokiga idéer ibland bara... Men hon måste väl dra igång en serie igen så att hon kan betala rättegångskostnaderna... ;)



Haha ja nu får vi hoppas på att mobilen håller ett tag till nu när jag har shoppat en massa annat... :P

3 Matilda:

spännande. gillade faktiskt det där programmet, tror det väcker många tankar hos dem som behöver det. samtidigt, vore grymt kul om hon kunde börja "kolla" dem som tror att de äter jättenyttigt.



haha, vad tycktes om filmen?! ;)

4 Susanne:

Matilda - Ja där har du jue ett program till dock inte så mycket träningsprogram då... Skulle även vara kul om dom kunde kolla tebax på dom som varit med innan och se om dom verkligen lever som dom lärde sig eller ej... :)



Haha ja du han dansade jue fiiint... nooot... ;)

5 Matilda:

ja, där sa du något! jag brukar ofta fundera på hur det har gått för dem som har varit med. om de blivit så duktiga som man hoppats... hm, du får skicka det till producenterna som förslag :D



haha, vadå?! tycker du inte att petter är snygg när han dansar? ;)

6 Susanne:

Matilda - Ja man får jue aldrig se det så det skulle vara intressant och se... Jag tänker att många faller nog tebax i samma mönster väl tevekamerorna inte följer dom längre... Kan jue maila Skipper om inte annat... :D



Haha bäst och inte tala om för honom vad jag tycker om den dansen... Så att han inte blir ledsen menar jag... Men han bjöd på ett gott skratt! ;)

7 Lisbeth:

Är ju faktiskt underbart att vara soffpotatis ibland.

Då känner jag mig SÅ duktig när jag kommer iväg o tränar

8 Susanne:

Lisbeth - Ja det är så skönt att efter att man har varit och tränat hårt få mat i magen och sen hamna i soffan... Nu däremot så ska jag försöka att få fart på mig och ge mig ut och in i dimman... :)

9 Anita Löfstedt:

Ja du den där Anna Skipper e ju bara för skoj , har sett när hon satt på en 4-hjuling och åkte upp och ner för en backe när de som var med i programmet skull springa . Ja sen de avsnittet tror jag inte jag har kollat nä tacka vet jag Jillian Michaels hon lever som hon lär :))))))))))

10 Susanne:

Anita Löfstedt - Håller med dig fullt ut! Såg oxå det där och tänkte exakt samma... Jag skulle verkligen vilja se vad hon klarar när det kommer till träning... ;) Och för att inte tala om varorna hon säljer/sålde (inte varit in på ett tag)... Vem vill ha en kudde till exempel med hennes ansikte på?! :)

Kommentera här: