Hot stuff

 

En sak kan jag och det är att krydda... Haha jag tror att jag brinner upp snart... Men gott var det!! ;) Blandade ihop lite rester tillsammans med mirakelnudlar och stekte på det... Jag kanske ska tala om vad det är oxå: Purjolök & färsk gurka & morot & cocktailtomater & curry & thai sweet chili sauce (jag har fått dille på det just nu som kanske märks :)) & japansk soja & citron... :P

  

Har bunkrat upp med lite kvarg oxå så att jag klarar mig ett litet tag... :D Brevbäraren var snäll och kom med mitt påskgodis... Det efterlängtade tuggummipaketet!! Nu så ska jag ta och ge mig ut i solen igen och ta och promenixa ner maten lite... Kanske så hämtar jag mig min tredje gratis färdig gröt på burk med kupong efter vägen... Där kanske dom har den nya isglassen som jag är nyfiken på oxå... ;P

Kommentarer:

1 kaffehörnan:

Så underbart trevligt upplägg

kram

2 Susanne:

Kaffehörnan - Tack så mycket! Försöker att lära mig att ta bra bilder på mat för mina recept... :) Kraam!

3 Matilda:

Just nu känns gymmet mest irriterande och jobbigt, haha. Men det är ju träning, alltid något :D även om det bara blir överkroppsträning eftersom ena benet är kajko..



4 Susanne:

Matilda - Känner igen det där för jag får ofta köra ben eller mage när axeln bråkar för mycket med mig... Den är jue med på hela överkroppen i princip den... :P Hur går det med benet ditt vännen?!

5 Frida Nyburg:

Var gärna med och tävla på min blogg om hårproduktsprover från Schwartzkopf:)



kram Frida

6 Susanne:

Frida Nyburg - Ja det vore kanske inte fel om jag fick ordning på mina lockar... :)

7 Fighting Spirits:

Jisses vad god den maten ser ut, sweet chili thai är ju himlans gott, det på knäckemacka och det är mums mums.. =)



Hoppas promenixen gått bra!

8 Susanne:

FS - Det var mumsfillibabba! Gillar att steka mirakelnudlarna... :P Stannar verkligen chilisåsen kvar på mackan?!



Promenixen gick bara bra... Tog en paus på en utav stränderna inne i stan... :)

9 Fighting Spirits:

Du skall inte hälla halva flaskan på mackan.... =P

10 Matilda:

Ah, I c! Då vet du hur galet frustrerande det är att tvingas träna något annat när man egentligen vill träna något helt annat.

Jo då, mitt ben är lite fucked up...

11 Susanne:

FS - Haha det begriper jag väl men det är jue så lättflytande... :P

12 Susanne:

Matilda - Jag är så van så jag hetsar inte upp mig över det... Går på dagsformen och läget efterhand på gymet vad som jag kör... Huvudsaken är att jag har kört igenom hela kroppen på en vecka... :)

13 Matilda:

Oj. Låter som om jag har en hel del massa att lära av dig..

14 Matilda:

Oj. Låter som om jag har en hel del massa att lära av dig..

15 Fighting Spirits:

Hahhahahaa, en tunn sträng i mitten.. =)

16 Susanne:

Matilda - Ja det är lixom ingen idé att hetsa upp sig över något som man ändå inte kan göra något åt... Bättre att lägga den energin på något bra istället... :)

17 Susanne:

FS - Jag får lov att prova det och se om jag tycker om det... Eller om jag lyckas med att spilla haha... :P

18 Junitjej:

Det där ser jättegott ut!

Starkt kryddad mat förbättrar väl förbränningen?

19 Susanne:

Junitjej - Ja detta måste jag göra om igen för det var inte dumt alls... :) Lite kan nog starkt kryddad mat påverka men inte så mycket dock...

20 Fighting Spirits:

Allt som rör thai såsär svena gott jue! =)

21 Susanne:

FS - Ja, jag gillar den that hot chili sauce bäst... :P

22 izza:

vart kan man köpa tuggummina? smaskens ju ;)

23 Susanne:

izza - Dom kan du köpa på discshop... :)

Kommentera här: