Jag bjuder

 

härmed på en bild på min nyttiga(re) äppelkaka som jag gjorde igår... Ett experiment som jag ska förfina lite innan ni får måtten... Men det var helt klart ätbart om jag säger så... ;) Jag kan dock tala om vad den innehåller: Äpplen (of course :)) & kanel & lite sirap & proteinpulver & lite milda culiness lätt... In i ugnen på 200 grader i cirka en kvart... Voila!!

Här skiner solen igen efter att det regnade lite igår kväll (natt för dom flesta haha) och jag vaknar så sakteliga till liv igen... Det blir som vanligt en dusch följt utav dundergröt och på det promenix och in på gymet... Idag så ska dom få lite träningstidningar utav mig för jag har läst ikapp... :D Efter det hem och käka och sen ha vårstädning med grannarna... :P

Kommentarer:

1 kaffehörnan:

Ja du ska alltid vara snabb tjej, hinner ej med dig

Såg smarrigt ut, oj popcorn tänkte jag första sekund

Mums med poppa ha ha

Sen läste jag

Jag tänker alltid på popcorn

kram

2 Susanne:

Kaffehörnan - Haha du får börja att träna så kanske du hinner med i svängarna... ;) Du och dina popcorn! Men man kanske kunde göra något på det med... Ha i bars till exempel... :P Spelar du låten popcorn oxå tro?! :D Kraam!

3 Julia:

Ser smarrigt ut, älskar äpplen + kanel.



Är oftast för lat för att baka så jag brukar köra en snabbvariant när suget sätter in; skivade äpplen + sötningsströ+kanel, på med lite keso och in i micron. Supergott med en stor klick kvarg till. :)

4 Susanne:

Julia - Samma här så jag är på kanelen för jämnan... :D



Kör oxå ofta äpplen + kanel i micron och mumsar det med keso eller kesella eller fluff... Gärna med lite hackade nötter till det oxå... :P

5 Junitjej:

Så smarrigt med äppelakaka!! Den ser god ut. Ett plus att den är nyttigare än vanlig.

6 Susanne:

Junitjejen - Ja då kan man äta med gott samvete och även ta sig en extra bit... ;) Gjorde fluff till som "vaniljsås"... :P

7 kaffehörnan:

Nu ska jag snart duscha o sen gå ut en sväng soligt väder

kram

8 Fighting Spirits:

Mums vad god den såg ut, men sirap har du i sirap.... Nu har du blivir tikgti vild jue... ;)



Önskar det kunde komma ngn droppen hör med så pollenet försvan ur luften.



Ta det lugnt nu så inte du får ännu mer värk efter vårstädningen.

9 Matilda:

Jag nöjer mig inte med bara bilden, så snart åker jag till dig minsann ;) haha!



Haha, ja jag kanske trots allt borde ha en sådan där hjälm.. nu skadade ju jag tackolov inte huvudet men jag skulle ha behövt en airbag över resten av kroppen. Cykeln mår fint, jag landade under den, så den landade mjukt, haha!

10 Susanne:

Kaffehörnan - Har precis kommit ut ur duschen jag och ska snart bege mig ut jag med... Härligt väder! :) Kraam!

11 Susanne:

FS - Japp jag var bara tvungen att prova den sirapen som jag fick i födelsedagspresent... Försöker allt att låta bli konstgjorda sötningsmedel så mycket som det bara går oxå... ;)



Min widget visar eegn igen på fredag... men det är jue här det... :P



Vet ärligt talat inte vad jag kan göra... vi får väl se... Kratta tyckte han som ville ner i sängen... Undrar hur det ska gå med en arm?! :D

12 Susanne:

Matilda - Haha ja skynda dig innan jag äter upp allt själv här... ;)



Du är rädd om din cykel med andra ord... :D Syrran fick jue oxå sin över sig när hon vurpade... Men hon är mer rädd om frisyren så hon har ingen hjälm... Därav gick det hål i huvudet oxå... :P

13 Petra:

Ahhh nu blev jag så där sugen igen ;) Du får helt enkelt ta ditt pick och pack och flytta nämre. Det är många här i göteborgstrakten som vill smaka på dina expriment :)



Ha en bra em/kväll Hoppas du kom iväg till träningen



Kram

14 Frida Nyburg:

åhhhh så gott det ser ut:)



fin blogg



kram Frida

15 Susanne:

Petra - Det finns kvar utav den så det är bara att du kommer... :) Undrar om jag kan muta alla grannarna med en sådan så slipper jag att vårstäda... ;)



Precis kommit hem ifrån gymet nu och ska äta... :P



Ha nu en bra dag du med! Kraam!

16 Susanne:

Frida Nyburg - Det var inte dumt alls... Ska testa och göra den i en ännu nyttigare variant oxå... :)



Tack och kraam!

17 toves träningsblogg:

åh vad gott :)

ha en fortsatt bra påskhelg!

18 Susanne:

Toves träningsblogg - Är på väg att göra en ny äppelpaj nu som är ännu nyttigare... :) Ha en fin påskhelg du med!

Kommentera här: